Mezzokate

Mezzokate

Blogroll

Her Hakkım Saklıdır® Bu blogdaki tüm haklar Melis Tezcan'a (öncekadınsonraanne) aittir, kendisinden izin almadan!!! ve kaynak göstermeden gerek metinsel gerekse görsel dökümanların kopyalanması, kullanılması ve yayınlanması yasaktır. Aksi halde yasal yola başvurulacaktır.

8 Ocak 2015 Perşembe

Gokkusagi iplerle Basit örgü






moruna başladım bile mor ve lacivert hediye olarak seçildi

1 yumaktan kendinize atki bere her sekilde kullanilan bir sey orebilirsiniz
Bu geçişli tonlari seviyorum
Gecen sene ilk ordugumu cok kullandim
Gecen sene birini daha orup birakmisim bitirdim ve yenisine basladim
Daha 2 farkli yumak daha var gecen sene aldigim
En basit sey bu...
Sevgi Mağazası nin orgu projesine katılıp çocuklar icin de orebilirsiniz
1 yumaktan 7 no sis 70 ilmek ile ordum
Keyfinize gore değiştirin
Bu sekilde tv karsisinda atistirmiyor oruyorsunuz ,rejim dostu; )))

2 yorum:

  1. Çok değişik ve canlı bir blog. Takipteyim.
    birgulunlezzetleri

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) tşkrler
      ben de sizin lezzetlerden faydalanıyorum

      Sil