Her Hakkım Saklıdır® Bu blogdaki tüm haklar Melis Tezcan'a (öncekadınsonraanne) aittir, kendisinden izin almadan!!! ve kaynak göstermeden gerek metinsel gerekse görsel dökümanların kopyalanması, kullanılması ve yayınlanması yasaktır. Aksi halde yasal yola başvurulacaktır.

11 Haziran 2012 Pazartesi

SUDOCREM her derde deva bir krem daha... özellikle pişiğe

Sudocrem ile tanışmam 2 sene evvel Ali Mert'in antibiyotik yüzünden pişik olmasına rastlar. Çocuğun poposu ciğer gibiydi ve ne önerseler deniyorduk, su değdiğinde bile ağlar olmuştu. 

Komşum Hülya sağolsun, bana uğra sana bir krem vereyim dedi. Kocası İngiltere'den getirmiş. Aldım denedim ve iyi geldi. Daha sonra araştırdım Türkiye'de Mothercare mağazalarında satılıyormuş. Hemen iki boy aldım. Bir büyük 250 gr bir de orta boy 125 gr çanta için. (Minicik boyları bile var) 
http://www.sudocrem.com/turkey/ana-sayfa.php




Fiyatları da çok pahalı değildi.

 

O günden bu yana pek çok kişiye tavsiye ettim ve müdavimi yaptım. Beni hayran bırakan bir özelliği de her derde deva özelliği idi. Sadece pişikler için değil, egzama, yatak yarası!!! (yaşlılarda çok sorun), kesik, çizik, isilik, güneş yanığı vs gibi pek çok derde iyi gelmesiydi. İzmir'de kuzenimi ziyarete gittiğimde 4 aylık bebeğinin boynu isilik olmuştu sıcaktan. Katlanan kısım kızarmıştı iyice. Gece kremi sürdük sabaha iyi geldi. O günden beri de kullanıyorlarmış. Geçen haftalarda bana mail attı: "Meliscim, çok sağol, sudo’nun ateşli kullanıcılarındanız sayende. "diye... 

Çocuklarında atopik egzaması olan iki kişiye daha önerdim ve iyi gelmiş. Tek derdim, geçen sonbahardan beri bu ürünün Mothercare mağazalarında satılmaması. Artık eczanelerde satılıyor ve neredeyse 2 katı fiyata:((( 
250 gr 34 TL olmuş, 125 ise 20 TL

 Dayanamadım bu fiyat değişikliğini Türkiye'ye getiren firmaya sordum ve aldığım cevabı sizinle paylaşıyorum: 

"Merhaba Melis Hanım, Sudocrem firmamız Biocodex tarafından, Haziran 2011 tarihi itibarı ile Sağlık Bakanlığı ruhsatı ile kanuni olarak ithal edilmektedir. Daha öncesinde sözü geçen mağazalardaki satışı resmi olmadığından, herhangi bir şekilde devletimize KDV, ÖTV ve gümrük vergileri ödenmediğinden fiyatı farklı olmuştur. Biz şirket olarak fiyatlarımızı mümkün olduğunca düşük tutmaktayız. Sudocrem gibi uluslararası bilinirliği ve faydası kanıtlanmış bir ürünün halkın faydasına sunulması önceliğimizdir. Sudocrem Türkiye’de tüm eczanelerde bulunmaktadır. Sudocrem’e gösterdiğiniz ilginiz için teşekkür ederiz. Saygılarımızla Zeynep Aktosun Sudocrem Ürün Müdürü"

Keşke daha ucuz olsa; ama yine de değer...
Uzun süre de gidiyor. Hem de kötü kokmuyor.

Not: (Temmuz 2012) Mothercare tekrar satmaya başlamış. Ama Biocodex etiketli ve yeni fiyatlarla (eczanelerle aynı fiyat)

Geçen gün annemin eli fırına değince yandı, hemen Sudocrem sürdük. İyi gelmiş su falan toplamamış. Yara olmasını engelledi. (minor burns yazıyor ya üstünde küçük çaplı yanığa iyi geldiğini görmüş olduk)

BlogOkulu Gadgets