Mezzokate

Mezzokate

Blogroll

Her Hakkım Saklıdır® Bu blogdaki tüm haklar Melis Tezcan'a (öncekadınsonraanne) aittir, kendisinden izin almadan!!! ve kaynak göstermeden gerek metinsel gerekse görsel dökümanların kopyalanması, kullanılması ve yayınlanması yasaktır. Aksi halde yasal yola başvurulacaktır.

6 Haziran 2012 Çarşamba

Favori sitem Bitenekadar


İNTERNETTEN GÜVENLE UCUZA ALIŞVERIŞ YAPMAK ISTEYENLER IÇIN BIR NUMARALI SITEM WWW.BITENEKADAR.COM


Senelerdir alışveriş yaptığım bu site bence EN MÜKEMMEL MÜŞTERİ HİZMETLERİne sahip.
Ürünler en uygun fiyatlara satılıyor ve ürünle ilgili en ufak probleminizde sizinle temasa geçerek ücretsiz evinizden aldırıyor ve hiç sorunsuz değişim ve iptalini sağlıyorlar. Hatta bazen hasarlı ürün sizde kalsın yenisini yollayalım dedikleri bile oluyor. Her şey karşılıklı güvene dayalı.
Bugüne dek hem kendim hem de arkadaşlarım için pek çok alışveriş yaptığım bu siteyi gözüm kapalı tavsiye ediyorum.
Ürünlerle ilgili yorumlar, videolar da cabası...
Üstelik tüm Türkiye'ye kargo 3 TL!!!!

www.bitenekadar.com
Bu ara Facebook paylaşımlarım için birkaç arkadaşımdan uyarı alınca açıklama yapayım dedim: Bitenekadar ile ilgili paylaştıklarım  spam değil! Bu siteden alıp, kendi kullandığım ve memnun olduğum ürünleri kendi yorumlarım!! ile paylaşıyorum. Bu siteden yıllardır çok memnunum da... hatta blogda yazı bile yazmıştım: http://oncekadinsonraanne.blogspot.com/2012/06/favori-sitem-bitenekadar.html) Rahatsızlık verdiklerim için özür dilerim ama cidden pratik ürünler, gadget tabir edilen bu ürünleri çok seviyorum ve bu siteye de çok güveniyorum.
Bunca senedir hiç bir kar amacı gütmeden sadece memnun olduğum için bu tür paylaşımları yaptım. Bu ay Paylaş & Kazan diye bir kampanya yapmışlar ve bu paylaşımlarından indirim de kazanabilirim. Ama bence bunu çoktan hak ettim. Yıllardır gönüllü olarak yaptığım şeyden kazançlı çıkmak güzel. Hele de blogumu yazmamdaki amaç olan annelerin/kadınların hayatını kolaylaştırmak için bu site birebir. dışarıdan zaten alacağınız ürünleri bazen yarı fiyatına alabiliyorsunuz. O yüzden bir şey alacağım zaman önce burada var mı bakıyorum.

4 yorum:

  1. Duman'ın fotosu bizimkiyle aynı sanki:) O da bayılıyor kutuların içine girmeye:)

    YanıtlaSil
  2. Iyi gunler ben trafik kazasi gecirdim yuzum morardi ve sisti darbeden dolayi bide burnum bu ürünü sürsem gecermi acaba çünkü okula gidemiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanirim arnica yazima yorum yapmakistemişsiniz bence surun. Ben de gecen hafta ameliyat oldum igne yerlerim ve serum yerlerim siyah gibi mor. Surmeye basladim renk acildi sislik azaldi

      Sil
    2. Sanirim arnica yazima yorum yapmakistemişsiniz bence surun. Ben de gecen hafta ameliyat oldum igne yerlerim ve serum yerlerim siyah gibi mor. Surmeye basladim renk acildi sislik azaldi

      Sil