Mezzokate

Mezzokate

Blogroll

Her Hakkım Saklıdır® Bu blogdaki tüm haklar Melis Tezcan'a (öncekadınsonraanne) aittir, kendisinden izin almadan!!! ve kaynak göstermeden gerek metinsel gerekse görsel dökümanların kopyalanması, kullanılması ve yayınlanması yasaktır. Aksi halde yasal yola başvurulacaktır.

9 Haziran 2012 Cumartesi

Emzirme Minderi/Yastığı

Emzirme minderi de anneyi rahat ettiren ürünlerden biri.
Ben doğum öncesi internetten
Casual Nest Şişme Emzirme Minderi almıştım. Ancak hiç memnun kalmadım ve iade ettim. Çünkü:

bele tam oturmayı sağlayan cırt cırt bant çok kuvvetli ve açarken çok ses çıkarıyor. Meme emerken uyuyan bebeği uyandırdığı için bebeği yatırıp ayrı bir yerde çıkarmak gerekiyor. Tüylü yüzeyi terletebilir diye üzerine ayrı bir bez örtmek gerekiyor.

Daha sonra arkadaşım bana Mycey emzirme minderi getirdi. Çok memnun kaldım.
şu an 50 TL



Rahatça bebeğimi emzirdim. Belimde fıtık olduğu için emzirirken sırtım çok ağrıyordu, bu rahatlattı.

Ancak ufak tefek annelerde bebek biraz yukarıda kalabiliyor. Kullanamayan arkadaşlarım da oldu. Onlardan biri de Sevibebe'nin bileğe takılan ürünü ile rahat etti.


Dönelim Mycey mindere...
Bu ürünün benim zamanımda kılıfı sabitti. Tüm minderi yıkadım ve küflendi; çünkü içi kurumadı.
Ama yeni modeller fermuarlı. Bu çok güzel bir özellik.

Ayrıca bu minder bebek oturmaya başladığı zaman destek minderi olarak da kullanılabiliyor. Şu an iki arkadaşım da bu minderi bu özelliği ile kullanıyor.


Bugün Baby Jem'in de emzirme yastığı ve minderi satmaya başladığını gördüm (Temmuz 2012)



Benim oğlumun pozları için:)





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder