Mezzokate

Mezzokate

Blogroll

Her Hakkım Saklıdır® Bu blogdaki tüm haklar Melis Tezcan'a (öncekadınsonraanne) aittir, kendisinden izin almadan!!! ve kaynak göstermeden gerek metinsel gerekse görsel dökümanların kopyalanması, kullanılması ve yayınlanması yasaktır. Aksi halde yasal yola başvurulacaktır.

6 Haziran 2012 Çarşamba

ARNICA Muhteşem Krem her annenin 1 numaralı yardımcısı

Bu krem ile tanışmam alt komşum Mehtap sayesinde oldu. Allah ondan bin kere razı olsun. Ali Mert onların evinde düşünce hemen kremi çıkarıp sürdü ve sen de al mutlaka dedi.
O günden beri krem çantamdan eksik olmuyor. Kolay ulaşılabilecek bir gözde, el altında duruyor. Çanta değiştirirken bu krem yerinde mi diye kontrol ediliyor.

Medi tech adlı firma tarafından çıkarılan yeni bir krem. morluk, ödem ve kas sertleşmelerinde işe yarayan arnica montana bitkisiyle hazırlanan bir formülü var. aşırı yorgunluğa bağlı kas sertleşmeleri, liposuction,mezotherapy, lazer varis tedavisi gibi uygulamalardan sonra kullanılması öneriliyor. 

Kremin özü Arnica bitkisi. 

Bu ürünün hem krem hem de jel formu var. Her ikisi de aynı etkiyi gösteriyor.


Lasonile benzetebiliriz çalışma prensibini ama krem bitkisel olduğu için yüze sürülebiliyor, çocuklara rahatlıkla kullanılabiliyor ve kokmuyor.

Nereden bulabilirim derseniz, eczanelerde satılıyor. 20 TL ve hemen bitmiyor.

Çocuklar buz konmasından nefret eder ve kaçarlar. Ancak bu krem can yakmadığı ve kokmadığı için tepkisel yaklaşmıyorlar. Oğluma gel krem sürelim diyorum ve hemen yaklaşıyor.

3-4 kez betona düşüp başında yarım yumurta büyüklüğünde şişlik olan oğlumun kafası morarmadı, morarsa bile ertesi sabah geçti ve hemen şişliği indi sabaha bir şeyi kalmadı.

Dün yine başımıza bir şey geldi. Ayağı takılan oğlum gözümün önünde kapı pervazının köşesine çarptı. Telefonu bir kenara fırlatıp çocuğu kaptığım gibi kaldırdım ve hemen orada olan çantadan Arnica'yı çıkardım ve sürdüm. Aklıma ilk gelen şey bu krem. Kafası anında şişmişti ve kapının kapasına saplandığı yerde sanki tükenmez kalemle çizgi çekmişsiniz gibi mavi bir çizgi olmuştu.
Arkadan çocuğu kapıp hastaneye götürdüm.
Yolda baktım kan sızmaya başladı.



Hastaneye giderken




 Hastanede baticonla pansuman yapıp bant yapıştırdılar. Buz koyarsınız dediler ama koymadım. Bütün gün uyutmadan gözlemledim ve Allah'a şükür sorun olmadı.



Bu sabah şişliği oldukça inmişti ve hiççç morarmadı.


Bu sabah




Geçen hafta kafasına şemsiye çarpan garsona da sürdük:)))
Oğlum da bu kremi seviyor ve bi yerini çarpsa anne krem sür diyor. Bu kremin adı ona göre "ağnit"

Bana jel mi iyi krem mi diyenler oluyor. Ben 1 seneden fazla bir zamandır krem kullanıyorum ve memnunum. Arkadaşlarım da jel aldı ve memnun. Sevgili Ayşe Tolga şöyle bir açıklama getirmiş: "Arnika ile ilgili hemen bir bilgi vereyim Jel kıvamı hemen emilir etki eder ancak 6 ay ömürlüdür Bu nedenle krem formu daha iyidir"

Geçen gün şahit olduğum ve yardım etmek için durduğum bir trafik kazasında (sanırım koltuksuz ve kemersiiz:((( olduğu için) başını çarpmış bir kız çocuğu vardı. Kız şoka girmişti, suyu bile zor içirdik. Başı şişmeye başlamıştı ve kanıyordu hafifçe. Aynı Ali Mert'in bu resimlerini andırıyordu. Ben de su verdim ve Arnica sürmesi için annesine krem uzattım, sürdük. İnşallah şifa olmuştur.

105 yorum:

  1. Aslı Özyağmur Buyurgan11 Haziran, 2012 13:32

    Bu kremin üreticisi benim arkadaşım. Gerçekten muhteşem ürünleri var. 99 Doğal Bebek Bakım ürünlerini de denemelisin. Ve klasikleşen Popolin'de yine aynı şirketin ürünüdür...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Üreticisi derken Türkiye'deki temsilcisi mi? Çünkü yabancı bir krem diye biliyorum

      Sil
    2. İyi niyetli ve sağ duyulu bir insan olduğunuz yazınızdan belli oluyor. lakin lütfen yanlış anlamayın, bir hatırlatma yapmak istiyorum.Trafik kazasının şiddeti ne olursa olsun kaza geçirene su içirmeyin kesin ve kesin.saygılar

      Sil
  2. Ben ne zamandır arnika kremi arıyordum. Anadolu yakasında bir avm'de bir markanın varmış ama oraları bilmediğim ve gitmediğim için alamadım. sonra geçen perşembe bu yazınızı okuyup eczanelerde satıldığını duyunca iş çıkışı eczanede aldım soluğu. Bayan jel formunun daha kolay sürüldüğünü ve daha çabuk emildiğini söylediği için jel formunu aldım. ondan 2 gün sonra yani c.tesi günü eşim,oğlum,ben evden çıktık,apartmandan çıkıp otoparka giden köşeyi döndük ki oğlan kafasını tam onun boyuna denk gelen bir yerde olan bir boruya çarptı. Hemen sürdüm kremi şişmedi bile gerçekten. Kızarıklıkla morluk arası bir renk olmuştu o da bir süre sonra geçti. Fakat aynı gün başımıza 2. olayda o kadar şanslı değildik. AVM dönüşü parka girdik. Hazır babası da varken bir sefer olsun keyif yapayım deyip oturmaya kalmadı, oğlan kaydırağa çıkan merdivenlerden tepetaklak kafa üstü iki defa sekerek düştü. Tabii o anda kafaya kafayı takmış durumda olduğum için sırtı hiç aklıma gelmedi. Eve gelince gördük asıl darbeyi sırtına aldığını. devamlı srüüyoruma rnikayı ama şu an hala var morluk.Bakalım ne zaman geçecek. Keşke böyle bir durum için teşekkür etmiş olmasaydım ama iyi ki yazmışsınız böyle bir yazıyı ve eczanede satıldığını.Yoksa bir gün içinde 2'de 2 hasar daha ağır olacaktı bizim için.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaşadığınız olaylara üzüldüm, çok geçmiş olsun. Blogumdaki yazılardan yararlanmış olmanıza da çok sevindim. İşime yarayan yöntemleri, ürünleri paylaşmaya devam edeceğim. Çünkü Fikrimühim sitesinin (sevgili Renan Tan'ın) de dediği gibi ağızdan ağıza reklam (veya öneri) çok mühim:)

      Sil
    2. Merhaba www.hksaglik.com da bulubailirsiniz.

      Sil
  3. merhaba yazılarınız gerçekten harika ve yol gösterici :)
    bu kremin krem olanınımı jel olanınımı kullanıyorsunuz?
    teşekkürler
    sevgiler selin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazilarimdan memnun kaldiginiza sevindim:)
      Ben kremini aldim cunku o zaman jel formu oldugunu bilmiyordum. Jel daha hizli emiliyor diyen oldu. Bilemiyorum. Ama ikisi de ayni etkiyi gosteriyor. Arkadaslarim jel aldi ondan da memnunlar.

      Sil
    2. Yazilarimdan memnun kaldiginiza sevindim:)
      Ben kremini aldim cunku o zaman jel formu oldugunu bilmiyordum. Jel daha hizli emiliyor diyen oldu. Bilemiyorum. Ama ikisi de ayni etkiyi gosteriyor. Arkadaslarim jel aldi ondan da memnunlar.

      Sil
  4. Selamlar Meliscigim Blogun gercekten harika. tesadufen denk geldim Arnika ile ilgili hemen bir bilgi vereyim Jel kıvamı hemen emilir etki eder ancak 6 ay ömürlüdür Bu nedenle krem formu daha iyidir
    Bebek pişik ürünlerinde kullanılan Çinko Oksit toksik kalıntı yaptigi icin Avrupa Birligi ülkelerinde tüm bebek ürünlerinde yasaklanmaktadır Bu nedenle ülkemizde tüm üretilen pişik kremleri yüksek miktarda Çinko Oksit içermekte bu nedenle Güvenilir Sıfatını yakıstırmamaktayım .
    Bilginize

    YanıtlaSil
  5. Çok teşekkürler. http://oncekadinsonraanne.blogspot.com/2012/07/ornek-alnacak-bir-baba-kz-selin-ve.html adlı yazımı yazmama sen (ya da siz mi desem bilemedim;)) yazmama sebep oldun zaten:))

    Ben Arnica kremimi 1 sene önce aldım ve hala etkili. Demek krem formunda olduğu için. O zaman bunu yazıya ekleyeyim.

    Çinko oksitle ilgili haberi senden öğrenince arattım ve şu habere denk geldim: http://t24.com.tr/ajans/yasaklanacak-riskli-kimyasallarin-listesi-yayimlandi---cevre-ve-sehircilik-bakanligi39nca-yayimlanan-listede-aseton---naftalin-cinko-oksit-amonyum-nitrat-gaz-yagi-da-bulunuyor---cevre-yonetimi-genel-muduru-bas---3939bu-kimya/33835

    Bence toptan yasaklamak yerine dozunu ayarlasınlar. Ne de olsa drlar öneriyor. Amerika'dan geritilen şimdi TRde de satılan Desitin'in de oranı yüksektir mesela...

    Bir de aseton yasaklanacak diyor. Asetonuma dokunmasınlar:(((

    YanıtlaSil
  6. Arnica Bora 4000 almayı düşünüyorum ama 5000'de var malum. Aralarında fazla bir fark yoksa daha ucuz olduğu için 4000 alırım. Farkları hakkında bilgisi olan var mı?

    YanıtlaSil
  7. merhaba,
    menüsküs ameliyatı sonrası dr förster pferde at kestanesi balsamı arnica özlü
    bu ürün kullandım inanın çok memnun kaldım. sizede tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. at kestanesinin varislere iyi olduğunu biliyorum

      Sil
    2. tşkrler ben de menisküs sorunu vs de var
      inceliyorum

      Sil
  8. Slm ben göz altı morluklarım için dr.a gittim ve arnica jeli dene dedi sonuç alamazsam daha pahalı olanlar varmş onu tavsiye etti 1haftadır kullanıyorum ama pek ümitli değilim.aşırı derecede mor gözlerim 3ay kullanmamı söyledi dr.gözaltı için kullanıp sonuç alan varmı acabaa

    YanıtlaSil
  9. Slm ben göz altı morluklarım için dr.a gittim ve arnica jeli dene dedi sonuç alamazsam daha pahalı olanlar varmş onu tavsiye etti 1haftadır kullanıyorum ama pek ümitli değilim.aşırı derecede mor gözlerim 3ay kullanmamı söyledi dr.gözaltı için kullanıp sonuç alan varmı acabaa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu konuda işe yarar mı bilemiyorum ama dr önerdiyse yaramalı. Mesela bir tanıdığım burun amelyatı sonrası kullandı ve ameliyat sonrası tipik panda göz olmaktan kısa sürede kurtuldu

      Sil
  10. merhaba, annem bugün eczaneye bu kremi sipariş etti ama aldığı kutuda arnica %5 arnica montana krem yazıyor ve içeriği okuduğumda sadece kas gevşetici masaj yaparak uygulayın yazıyor benim merak ettiğim bu firma farklı amaçlarla farklı özelliklerde krem mi üretmiş yoksa ikisi aynı ürün mü ben morluk ve ödem için kullanacaktım kafam karıştı iyi akşamlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet aynı zamanda tıpkı eski lasonil benzeri kremler gibi kas gevşetici ağrı giderici özelliği de var ama morluk ve şişlik için de geçerli

      Sil
    2. Eczanedeki fiyatı neydi nergis hanım?

      Sil
    3. Bende aldım eczanede 25 tl acaba göz altı halkalarınada iyi gelir mi? Bu sıra uyku sorunum var da .

      Sil
  11. Merhabalar erkek arkadaşımın elinde yaklaşık bir haftadır bi şişlik var öncelikle serçe parmağında olan bu şişlik daha sonra düzeldi fakat şimdi elinde ortaya çıktı. (sağ el). kendisi doktora gitmiyor bu kremi kullansa acaba iyi gelir mi ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eger darbe aldiysa belki iyi gelebilir ama asil nedeni bulmak gerek ve bu sebeple dr gitmesi en sagliklisi.

      Sil
    2. Eger darbe aldiysa belki iyi gelebilir ama asil nedeni bulmak gerek ve bu sebeple dr gitmesi en sagliklisi.

      Sil
  12. size ne kadar tesekkur etsem az..ben bugun aldim kremi..goz alti morlugum ve belirgin damarlara surdum..inanilmaz sekilde yuzde yetmisi azaldi diyebilirim...cok mutluyummm....inanilmaz bir sey bu..tesekkur ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok sevindim. Üstelik ilk gun bu kadar etki etmesi muhtesem. Gozalti icin denememistim. Bu cogu insana cok faydali olacaktir

      Sil
    2. Cok sevindim. Üstelik ilk gun bu kadar etki etmesi muhtesem. Gozalti icin denememistim. Bu cogu insana cok faydali olacaktir

      Sil
  13. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  14. Merhaba Melis gözümden darbe aldım ama 3 gün oldu Arnica kullansam şu an faydası olur mu. Teşekkürler

    YanıtlaSil
  15. merhaba. buru nestetiği sonrası olusan morluk ve ödem için bu krem tavsiye ediliyor. siz ne diyorsunuz? 1-1 kullanan kişi yorumu aldınız mı?

    YanıtlaSil
  16. Evet kendi akrabam burun estetigi ve deviasyon sonrasi kullandi ve cokkkk memnun

    YanıtlaSil
  17. Evet kendi akrabam burun estetigi ve deviasyon sonrasi kullandi ve cokkkk memnun

    YanıtlaSil
  18. merhaba 20 haftalık hamileyim ellerimde karpal tünel sendromu vardı ve çok fazla arttı ortopedi dr u bu kremi önerdi araştırırkende sizin yazınızı buldum inşallah fayda görürüm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de var bak bunu bilmiyordum ben de sureyim o zaman
      Tskrler
      Sifa olsun

      Sil
    2. Benim de var bak bunu bilmiyordum ben de sureyim o zaman
      Tskrler
      Sifa olsun

      Sil
  19. acaba yüzde kılcal damar genişlemesi sonucu oluşan kızarık, kırmızı görüntü içinde bu arnica bir fayda sağlar mı ? ya da başka herhangi bir tavsiyeniz olabilir mi ? Teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  20. Ben hiç memnun kalmadım

    YanıtlaSil
  21. Ben hiç memnun kalmadım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neden? Annemin eli araba kapisina sıkıştıginda bile bundan faydalandik

      Sil
    2. Neden? Annemin eli araba kapisina sıkıştıginda bile bundan faydalandik

      Sil
  22. Merhabalar bu kremi bebeklerde kullanabilir miyiz 8 aylik bebgim kafasini vurdu sislik ve morarma oldu yas siniri varmi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zarari olacagini sanmiyorum cunku cocuklarda ve yuzde kullanilabiliyor

      Sil
    2. Zarari olacagini sanmiyorum cunku cocuklarda ve yuzde kullanilabiliyor

      Sil
  23. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  24. ödem giderici özelliği olduğu soylendi doğrumu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet enflamatuar yani odem.giderici ozelligi var. Hatta annemin dizlerindeki sisligi ve agriyi aliyor

      Sil
  25. Burun ameliyatı sonrası akrabam kullandı demişsiniz.. Hangi bölgeye direk burnuna mı yanak ve göz altına mı uygulamış acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende burun ameliyatım sonrasinda kullandım moraran yerlere yanak ve göz altlarıma uyguladım. 4 gün içinde daha sargı bantları cıkmadan morluklarim tamamen iyileşti

      Sil
  26. acaba yüzde kılcal damar genişlemesi sonucu oluşan kızarık, kırmızı görüntü içinde bu arnica bir fayda sağlar mı ? ya da başka herhangi bir tavsiyeniz olabilir mi ? Teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  27. Merhabalar benim 14 yaşında yoğun spor yapan basketbol oynayan bir kızım var dizinde büyüme çekirdeğin de çok ağrısı oluyor kemik çıkıntısi olacakmış bunu bir tanıdık tavsiye etti kremi ni aldım faydası olurmu.

    YanıtlaSil
  28. Merhabalar benim 14 yaşında yoğun spor yapan basketbol oynayan bir kızım var dizinde büyüme çekirdeğin de çok ağrısı oluyor kemik çıkıntısi olacakmış bunu bir tanıdık tavsiye etti kremi ni aldım faydası olurmu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu konuda bir bilgim yok. Doktora danışsanız daha iyi olur. Ama zarar veren bir ürün değil bebeklerde bile kullanılıyor zararı olacağını sanmam

      Sil
    2. Bu konuda bir bilgim yok. Doktora danışsanız daha iyi olur. Ama zarar veren bir ürün değil bebeklerde bile kullanılıyor zararı olacağını sanmam

      Sil
  29. Genetik morluklarda etkili mi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O ne demek göz altı morlukları mı? Eğer öyleyse sanmam ama denenebilir. Bildiğim şu soğuk sıkım üzüm çekirdeği yağı göz altı morlukları için iyiymiş. Ama güvenilir marka almalısınız. Yakında ayrı yazı olarak yazacağım zaten. Gıda mühendisi dayımın firması Mina kullanıyorum. Www.minaglutensiz.com sipariş vermek isterseniz açıklama kısmına Önce Kadın Sonra Anne yazarsanız yüzde 10 indirimli alabilirsiniz

      Sil
    2. O ne demek göz altı morlukları mı? Eğer öyleyse sanmam ama denenebilir. Bildiğim şu soğuk sıkım üzüm çekirdeği yağı göz altı morlukları için iyiymiş. Ama güvenilir marka almalısınız. Yakında ayrı yazı olarak yazacağım zaten. Gıda mühendisi dayımın firması Mina kullanıyorum. Www.minaglutensiz.com sipariş vermek isterseniz açıklama kısmına Önce Kadın Sonra Anne yazarsanız yüzde 10 indirimli alabilirsiniz

      Sil
  30. Merhabalar
    Yuzdeki kilcal damar çatlaklari ve kizariklari için de arnica kremi fayda sağlar mı? Yada bildiginiz baska kremlerde varsa önerebilirmisiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu konuda bir bilgim yok maalesef ama öğrenirsem yazarım

      Sil
    2. Bu konuda bir bilgim yok maalesef ama öğrenirsem yazarım

      Sil
  31. Benim oğlumun vurmasi sebebiyle burnumda morluk oluştu ve geçmiyor bu kremden alsam işe yarar mi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Denemeye değer en azından bir daha darbealınca anında süreceğiniz krem olur

      Sil
  32. Mrb lar ben devlet hastanesinde genel cerrah da yüzümdeki ikintane ben i mi aldırdım fakat dikiş izi biraz fazla kaldı �� 1 ay falan oldu sanırım bu kremden elimde var sizce sürsem etkisi olır mu üzerinden bayagı geçtiği için ümitsizim işe yarar mı başlamalımıyım acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yara izi için bir etkisi var mı bilmiyorum

      Sil
    2. Yara izi için medacassol kullanın her eczanede var ve fiyatı da çok uygun..Hücre yenilediği için doktorlar akne izleri, leke vs durumlarında da tavsiye ediyorlar

      Sil
  33. Yüzümde aylardır süren dolgu uygulaması ile ilgili odem oluştu.iyi gelir mi acaba

    YanıtlaSil
  34. esımın yuzune oglum oyuncak fırlattı bugun 3.gun ılk gun yaklasık bır saat kadar buz koyduk emınım faydası oldı ama tam goz altı kısmı en hasasyer hala morluk var hatta yeserıyor bu krem 3 gunden sonra fayda edermı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bence yine de etkili olur ne de olsa estetik ameliyat sonrası da veriyor doktorlar

      Sil
  35. Merhaba burun ameliyatı sonrası morluk için aldım bu kremden fakat ambalaj değişikliğimi yapılmış yoksa bu farklı bi kremmi anlayamadım aldığım kremin üstünde
    Medı tech arnica
    Krem
    ----------------------
    Arnica Montana
    Yazıyor yani google görsellerde baktığım kadarıyla kutusunun üstünde o arnica krem yazısının altındaki çizginin altında morluk,ödem için falan yazıyo ama benim bu aldığımda arnica Montana yazıyor çizginin altında...aynı kremmidir yoksa bu farklı bi çeşidimidir?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım ambalaj değişikliği olmuş ve güneş koruma eklenmiş

      Sil
  36. bende kullaniyorum arnica montana göz kapağivameliyayi sonrasi doktorum verdi morluklar icin 10 gündür kullaniyorum morluklarim gecti sayilir

    YanıtlaSil
  37. Kasik fıtığı ameliyati sonrasi hemotom olustu.faydasi olurmu simdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
  38. Annem şeker hastası ayaklarında morarma var sizce iyi gelirmi bir yerde okudum arnica kremi önermiş şeker hastalığına

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Morarmalara iyi geliyor ama diabet ilişkisini bilemiyorum ama zarar vereceğiniz sanmam denemeye değer

      Sil
  39. Sirttaki koskocaman bardak uygulamasi sonucu olusan morarma kan toplamasina iyi gelirmi? Sirttaki kan toplamasi morarma Tahmini kac gunde gecer?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belirli bir gün söylemek güç ama morluk oluşmadan engelliyor varsa da hızla iyileşyiriyor birkaç günde geçiyor

      Sil
  40. Lutfen en kisa zamanda cvp yazin tesekkurler

    YanıtlaSil
  41. Emilme sonucu oluşan morluklara iyi geliyor mu? Üzerinden 1 2 gün geçti ama

    YanıtlaSil
  42. arnımda darbeye bağlı şişlik var arnica işe yararmı teşekkürler

    YanıtlaSil
  43. Bende doktora gittim gozalti morluklari icin .iki aydir gozumun altinda morluklar olustu.krem yazdi fakat bi aydir kullaniom bi faydasi olmaycak gb gorunuo.arnica kullansam gecermiki.

    YanıtlaSil
  44. Pişik için kullanılır mı,?

    YanıtlaSil