Mezzokate

Mezzokate

Blogroll

Her Hakkım Saklıdır® Bu blogdaki tüm haklar Melis Tezcan'a (öncekadınsonraanne) aittir, kendisinden izin almadan!!! ve kaynak göstermeden gerek metinsel gerekse görsel dökümanların kopyalanması, kullanılması ve yayınlanması yasaktır. Aksi halde yasal yola başvurulacaktır.

19 Haziran 2012 Salı

Dermo- TROSYD 1 numaralı pişik kremimiz

Normalde Dalin'in kolay sürülen pişik kremini kullanıyoruz. (Doğumdan itibaren pişik önleme amaçlı kullandım; sonra her seferinde sürmez oldum)

Nivea da kullandık ama oğluma iyi gelmedi.

Desitin o zamanlar TRde yoktu Amerikadan getirtmiştik. O kadar kötü (balık gibi) kokuyor ki süremedim rahatça. mor olanı kötü kokuyor çünkü çinko oranı daha yüksek; mavisi kokmuyor.

Mothercare'in likit talk pudrasını, komilinin doğal zeytinyağlı kremini, popolin'i hepsini kullandık ve arasıra kullanıyoruz. Tek bir markaya sağlanıp kalmadık ama...

Sudocrem hepsinden etkili. Hatta şu an tatilde isilik, böcek yarası, güneş yanığı vs için de kullanıyoruz.
http://oncekadinsonraanne.blogspot.com/2012/06/sudocrem-her-derde-deva-bir-krem-daha.html

Ama pişik öyle bir hale geldi ve ne kortizonlu krem karışımı reçeteler ne zeytinyağı gibi doğal yöntemler, tek kurtarıcımız Pfizer'in Dermo-Trosyd adlı kremi. 5,7 TL
http://www.pfizer.com.tr/sites/tr/urunlerimiz/Products/ProdInfo/67.pdf
Not: Bu arada zeytinyağ sürecekseniz, önce az ısıtıp soğuduktan sonra sürün. Çünkü ısınınca yağın asidi (yakıcı tarafı) gidiyormuş.



Aslında bu mantar kremi; ama ileri derecedeki pişikler bir çeşit mantar enfeksiyonu (candida) imiş. Hani kırmızı sivilce gibi kabarcıklar oluyor ya işte o hale gelince bu kremden başkası geçirmiyor.

internetten örnek resim buldum
Bana 2 sene önce Allah razı olsun arkadaşım Canan önermişti. Daha sonra doktorumuz da yazdı.
Prospektüste de yazdığı gibi günde bir veya iki kez sürmek lazımmış. Ben tüm gün sürüyordum:))) yeni fark ettim. Siz de doktorunuza danışın.

Geçen haftalarda kuzenin bebeği de pişik olunca bahsetmiştim; doktoru onaylamış ve ona da iyi geldi.









2 yorum: