Mezzokate

Mezzokate

Blogroll

Her Hakkım Saklıdır® Bu blogdaki tüm haklar Melis Tezcan'a (öncekadınsonraanne) aittir, kendisinden izin almadan!!! ve kaynak göstermeden gerek metinsel gerekse görsel dökümanların kopyalanması, kullanılması ve yayınlanması yasaktır. Aksi halde yasal yola başvurulacaktır.

12 Haziran 2012 Salı

POMPALAR her eve lazım özellikle de yazın

Her çocuklu eve lazım olan bir üründen bahsetmek istiyorum: POMPA



Ben önce pilates topumu şişirmek için almıştım. Ancak elimiz ayağımız oldu. Çünkü oğlanın şişme havuzu, simidi derken doğumgünü balonlarını bile kolayca bu ürünle şişirdik. 
Oğlum bu pompayı spor aleti olarak da kullanıyor: Pazularını geliştiriyor:))))
O kadar pratik gelmişti ki kendimi spor salonundaki tüm topları şişirmeye kaptırıp ben de pazu yaptım:)



Geçen sene motorlu versiyonunu görünce hemen aldım. Çünkü bu hem çok daha pratik (gerçi spordan mahrum kalıyorsunuz ama:))) hem de geri söndürme fonksiyonu var. Koca şişme oyuncaklara, koca pilates topuna sarılıp sıkarak boğuşmak şişirmekten inanın daha zor. Bu yüzden söndürme fonksiyonu en önemli özelliği. Uç parçalarını yan yerine üst kısma takınca söndürme fonksiyonu devreye girmiş oluyor.
Geçen sene doğumgünü balonlarını bununla çok kısa sürede şişirdik:))

Nereden aldım derseniz: Tabi ki favori sitem www.bitenekadar.com
Hem de ucuza. 

(Not: şu an satışta değil; ama tekrar satışa girince kaçırmayın derim)
Manuel olan (Intex DoubleQuick El Pompası) 8 TL
elektrikli olan (Bestway Sidewinder) 20 TL

Bugün salonumun ortasında koca bir uçak var ama bavula girmeden motorlu pompa ile dümdüz olacak tabi...






geçen sene bunu pompasız şişirmek zor olmuştu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder