Mezzokate

Mezzokate

Blogroll

Her Hakkım Saklıdır® Bu blogdaki tüm haklar Melis Tezcan'a (öncekadınsonraanne) aittir, kendisinden izin almadan!!! ve kaynak göstermeden gerek metinsel gerekse görsel dökümanların kopyalanması, kullanılması ve yayınlanması yasaktır. Aksi halde yasal yola başvurulacaktır.

9 Haziran 2012 Cumartesi

İndirim fırsatları için 2 adres yeter


Tüm anneler hatta tüm internet kullanıcıları fırsat sitelerine üye.

2 çeşit site var:

  1. Limango, markafoni, trendyol, morhipo vs gibi markalı ürünleri ucuza satanlar
  2. Grupfoni, Groupon vs gibi kuponla hizmet satanlar

Üye olduğunuz her site sizi bülten listesine ekliyor ve bir süre sonra posta kutunuzu dolduran maillerden gına geliyor.

Buna şöyle bir çözüm buldum ve tüm arkadaşlarıma da öneriyorum:
Bu fırsatları size topluca sunan 2 siteye üye olun ve tek tek her sitenin bülten listesinden çıkarın kendinizi.

Annelerin zaten vakti sınırlı dışarı çıkmak hediye almak zor, hele de İstanbul trafiğinde...
Bu noktada internet imdadımıza yetişiyor.

Bir de annelerin arada masaj, manikür, pedikür vs gibi kaçamaklara, nefes aralıklarına ihtiyacı var. Bunları ucuza bulunca da biraz daha gayret edip kadınlığını elden bırakmıyor. En azından benim için öyle...
Sevgililer günü hediyemiz masaj fırsatından kareler:








www.tumfirsatlar.com
Hizmet indirimleri için birebir. Tüm siteleri tarıyor. Hem de arama kısmına semtinizi veya aradığınız hizmeti yazarak kolayca ulaşabiliyorsunuz. 
Örneğin: beylikdüzü veya ağda, kaş vs

Diğer site ise;
www.alisveriskulupleri.com
Burada da indirimli ürünleri bir seferde görebilirsiniz.

Bu arada sadece çocuk ürünlerine yönelik
www.unnado.com sitesinin de unutmayalım


Haydi iyi alışverişler

2 yorum:

  1. Ayrıca Hotmail de temizleme programı var Meliscim , temizleme programında en son bülteni sakla derseniz sistem otomatik olarak geçmiş tarihli olanı siliyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu da güzel bir özellikmiş; ama ben hiç hotmail kullanmadım, önce yahoo kullandım; şimdi de gmail kullanıyorum; o yüzden bu özellikten bihaberdim:)

      Sil