Mezzokate

Mezzokate

Blogroll

Her Hakkım Saklıdır® Bu blogdaki tüm haklar Melis Tezcan'a (öncekadınsonraanne) aittir, kendisinden izin almadan!!! ve kaynak göstermeden gerek metinsel gerekse görsel dökümanların kopyalanması, kullanılması ve yayınlanması yasaktır. Aksi halde yasal yola başvurulacaktır.

1 Nisan 2015 Çarşamba

ilk çekilişim-SANAKAPAKOLSUN'dan imzalı ATATÜRK resimli kişiye özel Telefon Kapağı

çekiliş sonuçlandı!!!!!!!!
Emine Hanımı tebrik ederiz

Çekiliş 17 Nisan 2015 Cuma günü saat 23:45'de sonuçlandı
Çekilişi Kazanan Talihli(ler):
EMİNE KILIÇ --> SANA KAPAK OLSUN CEP TELEFONU KAPAĞI-ATATÜRK RESİM

23 Nisan için
ilk çekilişim-SANAKAPAKOLSUN'dan imzalı ATATÜRK resimli kişiye özel Telefon Kapağı
Telefon markanıza ve modeline özel yapılacaktır. Resim örnektir.




Geçen ay babam için özel tasarlayıp ısmarladığım telefon kapağını sizlerle paylaşmıştım.




Beni yakından tanıyanlar bilir. Atatürk'ün benim için yeri ayrıdır. Hele de kanımda Selanik göçmenliği de olunca...

Bu konuda ödün vermem ve bayrağa ve ona yapılan saygısızlığı affetmem.

Oğlumu da Atatürk sevgisi ile yetiştirmeye gayret ediyorum.


Bu sebeple bu güzel tasarım benim için gurur verici.


Bu güzel kapak sizlerden birinin olacak.


Katılım için şartları

Blogumun izleyicisi olmanız (Blogun sağ üst tarafında "bu siteye katılın" yazan kısımÖnce Kadın Sonra Anne ve Süslü Melo facebook sayfalarımı beğenmeniz.  Bu yazıyı #oncekadinsonraanne ve #sanakapakolsun hashtag'i ile sosyal medya hesaplarınızdan en az birinde duyurmanız.

Yazının sonuna kullanıcı isimlerinizi ve paylaşım linkinizi bırakmanız gerekiyor. Herkese açık paylaşım yapmalısınız ki kontrol edebileyim. Herkese açık yapılmayan paylaşımlar kabul edilmeyecektir. Kazanan cekilisyap.com ile belirlenecektir.


17 Nisan 2015 saat 23:00 itibarı ile katılımlar sonlanacaktır.


Kargo firmamıza aittir.


İyi şanslar,




28 yorum:

  1. Merhaba
    Tüm şartları Hüzün Sarısı adı ile tamamlayıp katıldım. Şanslı olmak dileğiyle.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar
    Bloğunuzu Keziban ztn (Öztan) olarak izlemeye aldım.
    Facebook sayfalarını Keziban Öztan olarak takibe aldım ve görseli profilimde paylaştım.
    >> https://www.facebook.com/keziban.oztan9404/posts/346932495514046
    Şanslı olmayı çok ama çookkk isteyerek sevgiler gönderiyorum.

    YanıtlaSil
  3. merhaba,
    bloguma yorum yazmışsınız cevap yazdım ama belki görmezsiniz diye buraya d ayazayım dedim :)
    facebook tuşu ekledim tavsiyeniz için teşekkürler.. yine beklerim :)
    çekilişe katılmayayım isteyenin hakkını yemeyeyim.. telefonum pek dandikdir :)
    çok güzel bir hediye..katılanlara şans diliyorum
    mutlu haftasonları :)

    YanıtlaSil
  4. Merhaba bu anlamlı hediye için teşekkür ederim.Şanslı olursam çok mutlu olurum :)
    gfc:cangz
    facebook sayfanızı takibe aldım.
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=672249852881303&id=100002888843187&pnref=story
    Emine Kılıç
    emnklc@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de sizin blogunuza baktım Atatürkçü bir blogger daha gurur duydum

      Sil
    2. Çekiliş 17 Nisan 2015 Cuma günü saat 23:45'de sonuçlandı
      Çekilişi Kazanan Talihli(ler):
      EMİNE KILIÇ --> SANA KAPAK OLSUN CEP TELEFONU KAPAĞI-ATATÜRK RESİM

      Sil
  5. İlk çekilişiniz hayırlı uğurlu olsun 😉 tüm şartlar tamam hadi hayırlısı 😊

    YanıtlaSil
  6. Katılan arkadaşlara bol şans dilerim.

    YanıtlaSil
  7. Yanıtlar
    1. siz katılmıyor musunuz:) şartlar ve paylaşım tamamsa link ekleyebilir misiniz:)

      Sil
  8. kolay gelsin hayırlı bir çekiliş olur umarım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. siz katılmıyor musunuz:) şartlar ve paylaşım tamamsa link ekleyebilir misiniz:)

      Sil
  9. Çok güzel bir hediye olacak...:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. siz katılmıyor musunuz:) şartlar ve paylaşım tamamsa link ekleyebilir misiniz:)

      Sil
  10. süper bir çekiliş, hayırlı olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. siz katılmıyor musunuz:) şartlar ve paylaşım tamamsa link ekleyebilir misiniz:)

      Sil
  11. Umarım Atatürk ün kıymetini bilen kişiye çıkar bu çekiliş. Sevgiler

    YanıtlaSil
  12. bir daha ki sefere galaxys6 çekilişi istiyoruzzzzz
    https://twitter.com/orkfey/status/588207152575164417

    YanıtlaSil
  13. neslihan2333 katıldım şartlar tamamdır Neslihan Ekşi şartlar tamamdır

    YanıtlaSil