Mezzokate

Mezzokate

Blogroll

Her Hakkım Saklıdır® Bu blogdaki tüm haklar Melis Tezcan'a (öncekadınsonraanne) aittir, kendisinden izin almadan!!! ve kaynak göstermeden gerek metinsel gerekse görsel dökümanların kopyalanması, kullanılması ve yayınlanması yasaktır. Aksi halde yasal yola başvurulacaktır.

31 Ekim 2014 Cuma

Neşe Erberk ile Tursil blogger etkinliği

15 Ekim 2014 tarihinde Müge Akay (Med Partners) daveti ile yine bir Henkel markası olan Tursil blogger etkinliğine katıldım. Müge Hn sayesinde daha önce de Pril'in yeni ürünleri ile tanışmış ve oğlumla kurabiye ve yemek yapmıştık iki kere. (http://oncekadinsonraanne.blogspot.com.tr/2014/05/pril-eks-etkinligi.html)

Daha önce jel çamaşır deterjan almış ama pek kullanmamıştım. Yine toz deterjanlarla devam ediyordum.
Etkinlikte pek çok şey öğrendim. Mesela biz kadınlar içimize sinmeyip daha çok deterjan kullanırken, sadece doğayı daha fazla kirletiyoruz. Oysa dozaj için hassas araştırmalar yapılıyormuş hem ekonomi hem de doğayı korumak için...
Çoluklu Çocuklu'nun yazarı (https://www.facebook.com/twittercolukcocuklu?fref=ts) İpek Süer, ambalajdaki minik farkların bile doğa için ne kadar önemli fark yarattığını söyleyince dikkatimi çekti. Eve getirip kullanırken bu dozajlamaya dikkat ettim.

Ambalajların değerlendirilmesine de değinildi. Bir anne (Soran Anne: https://www.facebook.com/soran.anne.5?fref=tsbelli bir miktar ambalaj toplayana bir hediye vs gibi özendirici ve doğayı korumaya yönelik bir kampanya önerdi.
Ben de herşeyi okullarında ve evinde değerlendirdiğini, paket iplerini bile sakladığını ve değerlendirdiğini (ki doğumgünü hediyesinini iplerini de sakladı:) söyleyen Neşe Hanım'a şöyle bir şey önerdim: Okullarından birinde düzenleyeceği, boş Tursil şişelerinden anne-çocuk birlikte yapılacak bir el işi blogger etkinliği. Umarım bu tür bir etkinlik olur da oğlumla katılırız.

Türk toplumu olarak "ELALEM"e çok önem veriyoruz. Bu sebeple de çamaşırın beyazlığı, komşuyla rekabet, adeta temizlik kanıtı olan koku ne çok önem taşıyor Türk kadını için bunu konuştuk.
Benim için elalemin hiç önemi yoktur. Bir kitapta okuduğum gibi 10 sene sonra perdelerimi kimse hatırlamayacak; ama yetiştirdiğim çocuğu veya yaptığım bir sosyal sorumluluk projesini hatırlayacak. Zamanımı bu tür daha önemli şeylere harcamayı yeğliyorum. Varsın çamaşırım bilmem kim hanımınkinden daha beyaz olmasın. 
Bu sebeple benim için deterjanın pratik olması, ekonomik olması, dozajı, kullanım kolaylığı, lekeleri tek hamlede çıkarması önemli, bana zaman kazandırması önemli.

Orada neden onların firmasının leke çıkarıcı ayrı bir ürünü olmadığını sordum ve buna gerek duymadıklarını, deterjanlarının bu işi yeterince iyi yaptığını belirttiler.
Ben de senelerdir leke çıkarıcı da kullanmama ve her çamaşırıma mutlaka eklememe rağmen onsuz denedim ürünü. Veeee sonuç başarılıydı.
Oğlumun bebekliğinden kalma 5 senelik beyaz örgü hırkaları yıkadım (sandık lekesi vardı) buna rağmen güzelce temizlendiler hem de aşırı deterjan eklemeden...
(Denemeden blog yazımı yazmak istemedim)





Bu etkinlikte üstelik tescilli güzelimiz Neşe Erberk ile tanışma fırsatını elde ettim.
Kendisi beklediğimden de güzelmiş meğer. Sadece dışı değil, içi de güzelmiş.
Son derece mütevazi, sıcakkanlı, cana yakın, ilgili ve çokkkk güzel ve genç. Neşe hanımın o gün doğumgünüydü ve yaşını hiççç göstermiyor içinin canlı genç ruhu dışına da yansımış.
Eve gittiğimde araştırınca gördüm ki Robert Kolej mezunuymuş. O zaman anladım ki o sebeple kendime yakın buldum kendisini; çünkü Amerikan okullarında hatta genel olarak yabancı kolejlerde bize (ben de Üsküdar Amerikan mezunuyum) verilen "elaleme değil" kendi işine odaklan, ne yaparsan yap en iyisini yapmaya gayret et felsefesini o da taşıyor.
 
kız bebek mandal torbamıza da bayıldım








ist trafiğinden baştaki resme yetişemedik
Ayrıca bu etkinlikte bir ilk yaşadım. İlk defa bloggerları tek tek tanımak isteyen biri oldu. Neşe hanım sordu; biz de tek tek kendimizi tanıttık, o da notlar aldı. Bu sayede diğer blogger anneleri de tanıma ve hayat ve bu ürün hakkında pek çok görüş tanıma fırsatım oldu.

Bu fırsatı bana sunan Müge hanıma teşekkürler. Daha nice etkinliklerde görüşmek dileği ile...

Basın Bültenimizden:
Geliştirdiği yeni formüller ve inovatif ürünlerle hanımların ev işlerindeki en büyük yardımcısı konumundaki Henkel, yeni nesil çamaşır deterjanı Tursil Power Jel’i blogger’lara tanıtmak üzere, marka yüzü Neşe Erberk ile birlikte keyifli bir organizasyona imza attı. 15 Ekim 2014 Çarşamba günü, Neşe Erberk’in sahibi olduğu Etiler’deki Özel Neşe Erberk İlköğretim Okulu’nda düzenlenen etkinlikte biz blogger’lara, Tursil Power Jel’in hem renklilerde hem de beyazlarda ortaya koyduğu güçlü performans anlatılırken, çocuk sağlığı ve hijyen konularında da bilgiler verildi.

İstanbullu blogger’lar olarak Tursil’in marka yüzü Neşe Erberk ile keyifli bir organizasyonda bir araya geldik. Tursil markası ile birlikte bizleri son derece iyi ağırlayan Neşe Erberk, 3 çocuk annesi bir kadın ve Joyfull House Yetenek Geliştirme Merkezleri’nin sahibi deneyimli bir eğitimci olarak Tursil markasının hayatını nasıl kolaylaştırdığını anlattı. Erberk; “Çamaşırların temizliği ve hijyeni benim için çok önemli. Evde olduğu gibi eğitim verdiğimiz okullarda da bu konuya büyük özen gösteriyorum. Bir iş kadını, aynı zamanda ev işlerini kendisi yapan bir anne olarak Tursil Power Jel’in gücünü hem evde hem de işte yanımda hissediyorum. Tursil Power Jel, renklilerde ve beyazlarda harika sonuç veriyor.” dedi. Etkinlikte söz alan Tursil Marka Müdürü Pırıl Unutkan ise “Temiz ve mis gibi kokan çamaşırlar, tüm hanımların gurur kaynağı… İster ev hanımı ister çalışıyor olsun, hanımlar çamaşırda kusursuz temizlikten ve temizliğin çiçek kokusundan vazgeçmiyor. Henkel, olarak biz de Tursil Power Jel ile hanımların çamaşırda tüm beklentilerine cevap veriyoruz.” şeklinde konuştu.

Tursil Power Jel ile hem renklilerde hem beyazlarda mükemmel temizlik…

Tursil Power Jel, hem renklilerde hem de beyazlarda gücünü gösteriyor. İçerdiği optik beyazlatıcılar sayesinde renklileri ağartmadan pırıl pırıl yaparken, beyazlarda da üstün performans sağlıyor. Böylece hanımlar, renklilerde ve beyazlarda aynı deterjanı kullanmanın rahatlığını yaşıyor. Tursil Power Jel, sevilen leylak ve taze kır çiçeklerinin kokularını da doğadan çamaşırlarınıza ve evinize getiriyor. Ürün, sıvı formülü sayesinde çamaşır makinesinde toz deterjanların bıraktığı gibi kalıntı bırakmazken, çamaşırlar üzerinde toz kalıntısı problemini de ortadan kaldırıyor.


Henkel dünya çapında Çamaşır ve Ev Bakımı, Beauty Care ve Yapıştırıcı Teknolojileri olmak üzere üç iş biriminde lider markalar ve teknolojilerle faaliyet göstermektedir. 1876 yılında kurulan Henkel, Persil, Schwarzkopf ve Loctite gibi tanınmış markaları ile faaliyet göstermekte ve hem tüketici ürünleri hem de endüstriyel alanda, global olarak pek çok pazar liderliği bulunmaktadır. Tüm dünyada yaklaşık 47.000 çalışanı bulunan Henkel, 2013 mali yılında 16 milyar 400 milyon Euro’luk satış ve 2,5 milyar Euro’luk faaliyet karı gerçekleştirmiştir. Henkel imtiyazlı hisse senetleri, Almanya DAX borsa endeksine kayıtlıdır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder