Mezzokate

Mezzokate

Blogroll

Her Hakkım Saklıdır® Bu blogdaki tüm haklar Melis Tezcan'a (öncekadınsonraanne) aittir, kendisinden izin almadan!!! ve kaynak göstermeden gerek metinsel gerekse görsel dökümanların kopyalanması, kullanılması ve yayınlanması yasaktır. Aksi halde yasal yola başvurulacaktır.

29 Aralık 2014 Pazartesi

Morhipo / Hotiç

Neden Morhipo Hotiç indiriminin bannerının bloga koydum;)
Çünkü bir ara annem sürekli bana kardeşime ve kendisine Hotiçten ayakkabı/çanta alıyordu ve diyordum ki sana yakında altın şilt verecekler:)))
Ayaklar da 40 numara olunca dar kalıplı olmayan ayakkabı bulmak zor.
Ban Hotiç kalıpları oluyordu
Hatta bu bordo süet ayakkabımı bin kişi sordu yıllar içinde
O zamanlar kaç şehirde aradı arkadaşlarım
Hala da atmaya kıyamıyorum, belki 10 küsür senedir giyiyorum...

2 sene önce çok zayıflayınca da sanal ortamdan çok elbise almıştım kendime
Nasıl aç kalmışsam artık obezken elbise depoladım resmen
Alışveriş yaptığım güvendiğim sitelerden biri de Morhipo idi.

Baktım şu an Morhipo'da Hotiç indirimi var siz de göz atmak isterseniz diye link ekledim
İyi yıllar
Yeni cicilerinizi güle güle kullanın:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder