Mezzokate

Mezzokate

Blogroll

Her Hakkım Saklıdır® Bu blogdaki tüm haklar Melis Tezcan'a (öncekadınsonraanne) aittir, kendisinden izin almadan!!! ve kaynak göstermeden gerek metinsel gerekse görsel dökümanların kopyalanması, kullanılması ve yayınlanması yasaktır. Aksi halde yasal yola başvurulacaktır.

9 Şubat 2015 Pazartesi

BİRİNİ ANMAK

BİRİLERİNİ ANMAK YASLA, ŞEKİLLE ŞEMALLE OLMAZ KANIMCA
NASIL ANITKABİRE GİDEN ATATÜRK İLKELERİNE SAHİP ÇIKMIŞ OLMUYOR,
NASIL KABEYE GİDEN HİÇ HATASIZ MUHTEŞEM BİRİ OLMUYORSA ŞEKİLLE ŞEMALLE KALMAK İŞİN SADECE KEYİFLİ TARAFI
AMA ASIL OLAN İLKELERE SAHİP ÇIKMAK, ASIL OLAN ANDIĞINIZ KİŞİNİN AHLAKINI, İLKELERİNİ YAŞATMAK, ONUN ÇİZGİSİNİ YAŞAYARAK ÖRNEK OLMAK
İSTER ÖLEN KİŞİ ATAM OLSUN, İSTER PEYGAMBERİM, İSTER ANNEANNEM, BABAANNEM, DEDEM, DOSTUM, KOMŞU TEYZE, BİR SANATÇI VS
ONU YAŞATMAK ESERLERİ İLE, EDEBİ İLE, GÜZEL AHLAKI İLE, ÖRNEK DAVRANIŞLARI İLE OLUR
ONLARI CANLI KILMAK, KENDİMİZDE YAŞATMAK ÖNEMLİ OLAN
ARTIK ARAMIZDA OLMAYAN PEK ÇOK ÖRNEK KİMSE VAR, BAZILARININ DA ÖRNEK DAVRANIŞLARI VAR İŞTE BUNLARI YAŞATMAYA ÇALIŞMAK ESAS OLAN
GEÇEN GÜN KARDEŞİM ANNEANNEMİN BİR LAFINI TWITTERDA PAYLAŞTI ÖRNEĞİN
VEYA RAHMETLİ ZÜLİŞİ BLOG YAZIMDA YAŞATMAYA ÇALIŞIYORUM: Annemin arkadaşı can dostumuz merhum Züliş. Gerçek adı Züleyha Büyükarda. Yüksek ressam. Cüce oluşunu kendine mutluluk kaynağı yapmış yüceeee bir gönül. Bakımlı mı bakımlı süslü mü süslü bir kadın. Nur içinde yatsın.
Nur içinde yat Zülişim. Güzel insan, bakımlı kadın görmek isteyen ona bakmalıydı. Onun yaş gününde eşimle tanıştım. Manevi desteğimiz, meleğimizdi. Annemin candostu... haksızlığa mı uğradın; kalk oyna şıkıdama şıkıdam; çünkü Allah mükafatını verir derdi. Havuza götürüldüğü gün suları öpe öpe şükrederek yüzdüm demişti. Her anısı esprili ve ders niteliğindeydi. Seni çok özledim be Züliş....
http://oncekadinsonraanne.blogspot.com/…/bana-sukretmeyi-ha…
ANNEANNEMİN BABAANNEMİN GÜZEL YANLARINI ANLATIYORUM, YAZIYORUM...
PEYGAMBER AHLAKI İLE YAŞAYAN HAYATI DENGEDE YAŞAYAN BÜYÜKLERİMİ, ATAMI ÖĞRETMEYE ÇALIŞIYORUM KÜÇÜKLERE
BUNUN GİBİ BİZE ÖRNEK KİMSELERİ MEZAR ZİYARETİ İLE DUA İLE VS BAŞKA ŞEYLERLE YAŞATAMAYIZ O SADECE BİZE BİR AVUNTU OLUR O KADAR
BU DEMEK DEĞİL Kİ DUA ETMEYELİM İNSANLIĞIMA KATKIDA BULUNANA HER DAİM DUA EDERİM, MEKAN, ŞEKİL ÖNEMSİZ
ONLARIN GÜZEL YANLARI BİZLERDE YAŞASIN GELECEK NESİLLLERE TAŞINSIN İNŞALLAH
BU BENİM FİKRİM KATILMAYAN OLABİLİR
AMA BENİM İÇİN HER KONUDA İŞİN ÖZÜ ÖNEMLİ, ŞEKİL İKİNCİ SIRADA

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder