Mezzokate

Mezzokate

Blogroll

Her Hakkım Saklıdır® Bu blogdaki tüm haklar Melis Tezcan'a (öncekadınsonraanne) aittir, kendisinden izin almadan!!! ve kaynak göstermeden gerek metinsel gerekse görsel dökümanların kopyalanması, kullanılması ve yayınlanması yasaktır. Aksi halde yasal yola başvurulacaktır.

20 Şubat 2015 Cuma

Çişmatik idrar ve kusmuk torbası

Size önereceğim ürün hayat Kurtarıcı diyebilirim.

Ürünün Amerika'daki adı Travel John yani seyahat tuvaleti.

Türkiye'de Çişmatik adı ile piyasaya sürülmüş. Idrar ve kusmuk torbası olan bu Ürünün kusmuk için de kullanılabileceğini yeni öğrendim. 

Üçlü paketler halinde satılan bu ürünü seneler önce Metro Grossmarkette bulup almıştım. Hemen babamın kardeşimin ve kendi arabamın torpido gözüne koymuştum. Çünkü yine Karlı bir günde işarkadaşım 6 saat arabasında mahsur kalıp tuvaletini Aracına yapmak zorunda kalmıştı.

Uzun süre arabamda sonra da çantamda dolaştırdığım (katlı halde avuca sığıyor) ürünü çantamdan çıkardığıma pişman oldum. Çünkü geçen ay Bolu Tüneli Öncesinde Viyadük üstünde karda Kışta saatlerce mahsur kalıp tepemize battaniye geçirip Aracın iki kapısı Arasında Çadır oluşturup TEMe yapmaktansa bu ürünü kullanmayı yeğlerdim. 


Ürünün unisex olması harika hem kadın hem erkek için uyumlu.

Erkekler bir şekilde wc sorununu hallediyor ya yol kenarına yapıyor ya erkek çocuksa şişeye... Ama biz kadınlar için tuvalet dert bu ürün hele de kız çocuğu olanlar için Kurtarıcı olabilir. 

Bu arada tuvalet eğitimi yazılarımda Şişe kullanımına vs değinmiştim.

http://oncekadinsonraanne.blogspot.com/p/tuvalet-egitimi.html


Bir Blogger arkadaştan öğrenmiştim: erkek çocuk Için çantasında ve bagajında lateks eldiven taşıyordu be de taşır oldum yer kaplamaya  pratik bir çözüm. 


Aslında çok basit bir prensibe dayanıyor: naylon bir torba içine bebek bezindekilere benzer boncuklardan eklenmiş ve Sıvı girişi ile jelleşiyor. Torbanın ağzı da kilitli olduğu için akma veya kokma derdi yok. Üstelik 800 ml kapasite dolana dek yeniden kullanılabilir. 


Yol tutan, midesi bulananlar için de kullanıldığına göre torpidoya atmak iyi fikir. 

Fiyatı da makul üçlü paket 15 tl. 

Google'a Çişmatik yazdığınızda alabileceğiniz linkler çıkıyor Karşınıza ben yine metroya bir bakacağım. 


Allah Lazım etmesin ama wc ihtiyacı insanı çok geren bir durum.

Amcamın bir çizimi vardı: lazımlığa oturmuş bir çocuk diyor ki "Mutluluk bazen insanın yaşadığını duymasidir"


http://youtu.be/nBbCmZZ7XMo


Engelliler için de uygun. Geçen hafta uzun yolda oğlunu pis tuvalete sokmaya çalışan anne aklıma geldi de bu büyük kolaylık olurdu onlar için. 





















15 yorum:

  1. çok ilginçç ve yeni gördüm .Bilgilendirme için tşk : ) www.lezzettramvayi.com

    YanıtlaSil
  2. çok işe yarar bir ürün beğendim.
    yazınız çok faydalı olmuş, ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  3. aaa çok ilginç ürünler ben de ilk defa görüyorum. teşekkürler paylaşımınız için...http://smyrnaiiz.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  4. İşe yarar bir ürün paylaşımınız için teşekkürler..

    YanıtlaSil
  5. Çok çok güzel bir paylaşım aslında. herkes okuyup yararlanmalı diyorum.
    Teşekkürler herkes için gerekli önemli bir ürün bence.
    sevgiler

    YanıtlaSil
  6. gerçektende doğru.. Eskiden otobüs yolculuğunda ve çişe erkek çocukları alıştırırken. Plastik bardak kullanılırmış.. :)

    YanıtlaSil
  7. AA AA ilk defa gördüm ve okudum ilginç daha neler çıkacak çokta gerekli birşey.

    YanıtlaSil
  8. Arkadaşım güzel bir bilgilendirme olmuş sayende bende ilk defa duymuş oldum.
    Çok kullanışlı ve acil durumlar için ideal bir ürün.
    Teşekkürler ...

    YanıtlaSil
  9. Bende ilk defa gördüm,faydalı bir post olmuş,teşekkür ederiz.

    YanıtlaSil
  10. bende ilk kez gördüm, yararlı bir buluş :)

    YanıtlaSil
  11. çok iyiymiş, harika bir icat
    www.elitstil.com

    YanıtlaSil
  12. İlk defa duydum.. oğlum için boş pet şişe koyuyorum arabaya... ama bu başka bişeymiş gerçekten lazım...

    YanıtlaSil
  13. biz halıcı sağlık ailesi olarak bu ürünü geliştirip ürettik ülkemize hayırlı olsun yakında tüm eczane ve petrol istasyonlarında

    YanıtlaSil
  14. çok faydalı gerekli bir ürün, kadınların durumu çok zor olduğu için wc olsa bile çoğu zaman pis olduğu için çantamızda hep bulundurmalıyız, paylaşımın için çok teşekkürler

    YanıtlaSil
  15. Ne güzel bir ürün bu böyle, paylaşım için teşekkürler canım.

    YanıtlaSil