Mezzokate

Mezzokate

Blogroll

Her Hakkım Saklıdır® Bu blogdaki tüm haklar Melis Tezcan'a (öncekadınsonraanne) aittir, kendisinden izin almadan!!! ve kaynak göstermeden gerek metinsel gerekse görsel dökümanların kopyalanması, kullanılması ve yayınlanması yasaktır. Aksi halde yasal yola başvurulacaktır.

26 Mayıs 2015 Salı

SILK'N SILHOUETTE DENEYİMİ İKİNCİ YAZIM VE ÇEKİLİŞ İÇİN SON İKİ HAFTA

Bir önceki yazımda ürünü tanıtmış ve çekilişle yarışmadan bahsetmiştim.
Yarışma sonuçlandı ve Tavsiye Kanalı kazananı açıkladı.

Çekilişe gelince daha önce tarih belirtmemiştim...
250 TLlık indirim kuponları (daha önce bir kişi yazmışım oysa iki kupon var, hemen güncelliyorum) 30 Haziran son kullanma tarihli olduğuna göre 10 Haziran çekiliş sonu için makul bir tarih bence:)

Bu arada kuponu deneme amaçlı girmeyi denediğimde şu mesaj çıktı:
Bilgi
500-1000 TL arası alışverişinizi tamamladığınızda 150 TL'lik (50 TL + 50 TL + 50 TL)hediye çekine hak kazanacaksınız. Çekinizi 16-23 Haziran 2015, 16-23 Temmuz 2015 ve 16-23 Ağustos 2015 tarihleri arasında kullanabilirsiniz.

Yani yanılmıyorsam, ürünü 550 TL civarında bir rakama almakla kalmayıp hepsiburada.com tarafından 150 TLlik bir indirim çeki daha kazanmış olacaksınız.

Çekiliş şartlarını yeniden tekrarlamak istiyorum:
Silk’n Silhouette cihazı hepsiburada.com dan 799 TL ye satın alabilirsiniz.
Kampanya dahilinde hepsiburada.com dan alacağınız Silk’n Silhouette için 250 TL tutarında indirim kuponlarım var ve bu kuponları yapacağım çekilişle iki takipçime hediye edeceğim.

Katılım için şartlar:
Blogumun izleyicisi olmanız (Blogun sağ üst tarafında "bu siteye katılın" yazan kısım
Önce Kadın Sonra Anne ve Süslü Melo facebook sayfalarımı beğenmeniz.  
Bu yazıyı #oncekadinsonraanne ve #evimdeguzellik hashtag'i ile sosyal medya hesaplarınızdan en az birinde duyurmanız. 

Yazının sonuna kullanıcı isimlerinizi ve paylaşım linkinizi (paylaşım yaptığınız sosyal medya linki) bırakmanız gerekiyor. Herkese açık paylaşım yapmalısınız ki kontrol edebileyim. Herkese açık yapılmayan paylaşımlar kabul edilmeyecektir. Kazanan cekilisyap.com ile belirlenecektir.

Gelelim deneyimime:
Daha önce de bahsettiğim gibi ailevi sağlık sorunları nedeni ile vakit bulamayıp ürünü denemeye geç başladım. Bu sebeple ürünü deneyimleyen diğer blogger arkadaşlardan daha geç sonuç alabilirim.
Yine de yılmadım deniyorum. 

Kesinlikle daha disiplinli kullanmam lazım. 
Benim kadar üşengeç bir insan için bile basit aslında; çünkü her gün değil, haftada iki gün bile yetiyor.

Ürünün güzel yanlarından biri sessiz oluşu. Bu sayede rahatlıkla TV izlerken kullanabiliyorsunuz; aksi halde kesinlikle sıkılır üşenirdim.


Başka güzel bir yanı ise kişiye özel bir cihaz olmadığı için tek kişilik hijyen gerektirmeyişi. Ürünün alt yüzeyini silip arkadaşlarınız ve aileniz üzerinde de kullanabilirsiniz. Onlar da deneyebilir...

Jel kullanımına gelince: Ben geçen sefer evdeki selülit jelimi de kullandım, o da oldu. Ama kendi jeli daha kaygan sanki. Ama eğer bacaklarınız kalınsa vs. jel miktarı daha çok gidiyor doğal olarak... Ürün jelsiz de kullanılamıyor. Kırmızı ışığı ancak jelle aktive oluyor.
Jel bitince doktorların vs. kullandığı ultrason jellerinden alırım diye düşünüyorum; çünkü geniş bölgeler için daha ekonomik olur kanısındayım.

Ben yanaklarıma da kullandım sonuç ne olur bilmem:)

Deneyim öncesi ve esnasında resim çekmedim veya ölçüm yapmadım ama sanki daha mı azaldı selülitler? Psikolojik mi bilmem; ama bana öyle gibi geldi. 2 senedir sporu ve sağlıklı beslenmeyi bırakınca, az su içip, bol kafein tüketince doğal olarak karnabahar gibi selülitlerim oldu. Bir seferde yok olmasını beklemek saçma olur tabi. Ama sanki bir nebze olsun azaldı.

En azından, ertesi gün bile daha kaygan daha pürüzsüz geldi cildim bana...

Deneyip göreceğiz bakalım...

Bir de bacak arkaları vs için keşke başka biri bana uygulasa bu masaj benzeri kaydırma hareketlerini, en zorlandığım kısım o:)

Yine de randevu almadan, trafikte saatler ve çok para harcamadan, kendi evimin konforunda bu hizmeti almak güzel bir duygu. 

İlk 8 kartı sosyal medya hesaplarımda paylaşmıştım. Sıra geldi 9 ve 10. karta






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder