Mezzokate

Mezzokate

Blogroll

Her Hakkım Saklıdır® Bu blogdaki tüm haklar Melis Tezcan'a (öncekadınsonraanne) aittir, kendisinden izin almadan!!! ve kaynak göstermeden gerek metinsel gerekse görsel dökümanların kopyalanması, kullanılması ve yayınlanması yasaktır. Aksi halde yasal yola başvurulacaktır.

31 Ağustos 2019 Cumartesi

Duman'ın yaz tatilinde Petimce kolaylığı

 Kedimiz Duman biz yazlığa gidince o da anneanne ve dedesi ile kalıyor. Orada el üstünde tutuluyor. Mama dese mama, su dese taze su, sevgi desen sonsuz sevgi ve ilgi.
Geçen ay ziyaret ettiğimde kilo vermiş olduğunu da gördüm sevindim. Obezlikten kurtulma yolunda güzel adım. Yoksa babama kalsa her istediğinde bol mama verir, kıyamıyor.
Annemlere bırakırken mamasını da bırakıyoruz ama sonuçta mama bitiyor. Ben de online mama ısmarlamayı tercih ediyorum. Güvenilir mama sitelerinde  Petimce'den ısmarlamayı tercih ettim. Daha önce de ısmarlamış ve memnun kalmıştık.
Kedimiz kısır ve yaşlı (19 yaşında) bir kedi olduğu için steril mama tercih ediyoruz.
Bu sefer farklı bir marka denedik ve Duman Bey çok beğendi.







Afiyet olsun.
Güvenle alışveriş yapabileceğiniz site
 https://www.petimce.com/kedi-mamalari

1 yorum:

  1. petimceden bende alışveriş yaptım güzel site aynı zamanda nd kedi maması sitesini de kullandım memnunum ziyaretçilerinize tavsiye ederim.

    YanıtlaSil