Mezzokate

Mezzokate

Blogroll

Her Hakkım Saklıdır® Bu blogdaki tüm haklar Melis Tezcan'a (öncekadınsonraanne) aittir, kendisinden izin almadan!!! ve kaynak göstermeden gerek metinsel gerekse görsel dökümanların kopyalanması, kullanılması ve yayınlanması yasaktır. Aksi halde yasal yola başvurulacaktır.

25 Ağustos 2012 Cumartesi

Bebek bezi atmak için çöp kutusu ve poşetler

www.fikridenk.com'a yorum yazarken buraya da ekleyeyim dedim. Bundan böyle oraya yazdığım bazı yorumları blogda da paylaşacağım... Siz fikirdenk'teki diğer yorumları da okuyun tabi. Bunlar benim fikrim sadece... Aynı ürünleri beğenen de beğenmeyen de olur.

Angelcare çöp kutusu



2 çocuğu olan kuzenim bu ürünü tavsiye edince almıştım.

Pahalı olmasına rağmen (üstelik torba kasetleri 20 tl). Kuzenim normal poşet koyarak da kullandığını söylemişti. Onu da denedim.

Bu ve bunun benzeri bir ürün daha vardı aldığım e-bebekte. 
Korbell Bebek Bezi Çöp Kovası Sistemi
O pedallıydı ama sanki kapak açık kalıyor gibi geldiği için bunu aldım (zaten kuzenim de bunu kullanmıştı)

Asıl alma amacı olan koku gidermede çok başarısız. Hele yazın çok koku yapıyor. Et yemeğe başlayan çocuğun kakasının kokusu dayanılmaz. Zaten sert olup da tek elle içine itilmesi zor olan bezleri tıkmaya çalışırken hava kaçağı oluyor ve o sevimsiz koku dışarı çıkıyor. Üstelik ıslak mendil gibi şeyleri bulaştırmadan sıkı olan delikten atmak imkansız (işte o an keşke pedallı olanı alsaydım dedirtiyor)

İçindeki poşet zaten pahalı bir de açıp kesip bağlıyorsunuz. Bağlarken bir kısmı ziyan oluyor. 

Bizimkinin üst kapağı da kırıldı, menteşesi çok uyduruk.

Daha sonra bunu kullanmak yerine buzdolabı poşetlerine tek tek atıp bağlamayı tercih ettim. Kokuyu daha iyi hapsediyor hem de daha ucuz, yer de kalplamıyor.

Daha sonra diğer kuzene verdim, ne de olsa yeni bebek kakası o kadar kokmuyor.

İlle de bu tür bir ürün alacak olsam Mothercare'in ürününü alırım. Çünkü o her bezi bükerek (sosis şeridi gibi) saklıyor ve böylece kokuyu hapsetmesi daha başarılı olabilir. 




Kesinlikle kokuyu hapsetmiyor. Kapak her açıldığında ve sonrasında koku yapıyor. Hatta torba değişimi sonrası plastiğine bile işlemiş koku için balkonda havalandırmam gerekiyor. Ana firmaya bile yazdım şaşırdılar. Verdiğim paraya yazık oldu.

Bu arada çantada taşımak için bebek bezi çöp poşetlerinden de memnun kaldım (çevreme de tavsiye ettim)

Sunshine Kids Bag it Seyahat Tipi Bebek Bezi Çöp Torbası

e-bebek ve joker'de var.
Tek bir ambalajda 3 rulo, her bir ruloda 12 çöp poşeti var. 15 TL
Aman dikkat seloteyp kesme aparatına benzeyen yan tırtıkları eli kesebiliyor, benim kesmişti.

Bir de Real marketten Polonya üretimi çöp torbaları almıştım (somon rengi) bebek bezleri için: Bunlar pudra kokuyor mis gibi... hem de bağlaması kolay, büyük sayılır. Turuncu dikdörtgen kutuda satılıyor ıslak mendil reyonunda (markasını unuttum). 

Şimdi bez derdimiz bitti; ama çiş kaçan kıyafetleri vs koymak için çantadan çıkmadı:)

Buna benzer bir ürün e-bebek'te satılmaya başlanmış hem de rulolara göre daha ucuz 6,5 TL ve   her pakette 75 tane var.

En ucuz çözüm ise buzdolabı poşetleri:
Hele 4lü satılan kutular süper ucuza geliyor. 


5 yorum:

  1. I really like your blog.. very nice colors & theme. Did you design this website yourself or did you hire someone to
    do it for you? Plz answer back as I'm looking to create my own blog and would like to find out where u got this from. thank you
    My web site :: friv kids games

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thnx dear. I created this blog with the help of my sister. She is not a big fan fo the desgin but it satisfies me. I insisted on the colors 'cause I think that they represent me, my mood, my character. It is a standard form from blogger

      Sil
    2. Spama cevap yazmışsınız.

      Sil
  2. These treatments are a great deal expensive and Patch they may hold
    can you do to get rid of cellulite? These really serve to metabolize the fat that is
    trapped in your trunk Piece you work on the figurehead door that says "welcome to well-nigh 30".

    later taking their treatment, beggarly you're Relieve from cellulite.

    My blog post; getting rid of cellulite naturally

    YanıtlaSil
  3. Koroplast ın pudra kokulu olan bebek bezi torbaları da çok iyi tavsiye ederim.

    YanıtlaSil