Mezzokate

Mezzokate

Blogroll

Her Hakkım Saklıdır® Bu blogdaki tüm haklar Melis Tezcan'a (öncekadınsonraanne) aittir, kendisinden izin almadan!!! ve kaynak göstermeden gerek metinsel gerekse görsel dökümanların kopyalanması, kullanılması ve yayınlanması yasaktır. Aksi halde yasal yola başvurulacaktır.

17 Ağustos 2012 Cuma

Böbrek taşı için bitkisel kür

Geçen sene çekilen ultrasonda böbrek taşım olduğu tesadüfen ortaya çıktı.
Ben de annemin arkadaşlarından birinin eşinin uyguladığı bitkisel kürü uyguladım ve taşım bir sonraki tetkikte yok oldu.

Kür şu şekilde:

Acı Elma Yağı alıyorsunuz. (Aktarlarda küçük bir şişe olarak satılıyor). Bu aslında adaçayının bir türevi. Adaçayı yağı olarak da geçiyor.

Bu yağdan bir kesme şekerin üstüne 10 damla damlatıp sabah aç karnına yiyorsunuz. Tadı iğrenç, viks yer gibi.
Kür en fazla!!!!!!!!!!!!!!!!! 5 gün sürüyor. Fazlasını yapmak zararlıymış.
Eczacı olan annem zaten hem der: dozaj ve hazırlanış şekli çok önemli. Örneğin operacıların dostu adaçayı (babaannemin evinin dibinde Kuşadası'nda ibadullah varken sevmediğim, konservatuvarda mecburen içtiğim) ödem alıcı, boğaza iyi gelen adaçayı, ıhlamur gibi kaynatılmaz; sadece sıcak suya batırılıp çıkarılır. Kaynatılırsa zehirlermiş. Bu da adaçayı yağı olduğuna göre fazlasının buna benzer bir zararı olabilir.

Bu zaman zarfında çişinizi bir kaba yaparsanız taşın düştüğünü görüp kürü kesebilirsiniz. Ben üşendim; kaba yapmadığım için 5 gün yaptım. Erkekler için daha kolay kaba yapmak.

Annemlerin arkadaşı ameliyat olacakken bu kür ile taşı yok olunca, doktoru tarifi istemiş.

Ben sancı çekmeden, tesadüfen ortaya çıkan taşımdan kurtuldum. Ama sancısı olanlara Allah şifa versin. Bu tarif denemeye değer bence. Kime önerdiysek faydasını gördü.
Doktorunuza danışın!!!! o ayrı. Ben yaşadığımı paylaştım sadece...

Not: Her tür taşı eritmiyor, bazı cinslerini

AYRICA GİLABURU SUYU DENEN BİR ŞEY VAR O DA İŞE YARIYOR
AKTARLARDA BULABİLİRSİNİZ
KAYSERI'DE MİSAFİRE İKRAM EDİLEN DOĞAL MEYVE SUYU TARZI BİR İÇECEK
BUNDAN BELLİ BİR ÖLÇÜ VERMEDİLER İÇMEK İÇİN
BEN ONU DA İÇTİM MEMNUN KALDIM
BU SAYEDE TAŞ DÜŞÜREN TANIDIKLARIM DA VAR
http://tr.m.wikipedia.org/wiki/Gilaburu

1 yorum:

  1. Taş kaç mm di buyüklüğü ve düşürüyormu eritip kum halinemi getiriyor burayı anlamadım cevap yazarsanız yarın ilk işim acı elma yağı almak olur Bende 4,5mm ve 5,00 büyüklüğünde yardımcı olun

    YanıtlaSil