Mezzokate

Mezzokate

Blogroll

Her Hakkım Saklıdır® Bu blogdaki tüm haklar Melis Tezcan'a (öncekadınsonraanne) aittir, kendisinden izin almadan!!! ve kaynak göstermeden gerek metinsel gerekse görsel dökümanların kopyalanması, kullanılması ve yayınlanması yasaktır. Aksi halde yasal yola başvurulacaktır.

12 Haziran 2014 Perşembe

Dansla Liderlik Dersi (First follower: Leadership lesson from a shirtles...

Her zaman tüm üyelerimin hele de ilk üyelerimin

sonrasında da yöneticilerimin ne büyük değeri ve emeği olduğunu söyledim

Selim Geçit'in bu videoyu da kaç kez paylaştım ama hala sen egoistsin diye düşünenler varmış

sen yöneticilerini aşağı görüyor, sömürüyorsun diyenler de oldu

elini vicdanına koysun hala inanıyorsa kul hakkı yiyor, başka bir şey değil afiyet olsun

Onların demesi ile ben ne şah ne şahbaz olurum

Benim içimi sadece Allah'ım bilir; onları da Allah'a havale ediyorum

Grubumu neden nasıl kurdum bin kere anlatamam bu yazıdan okusun merak eden

http://oncekadinsonraanne.blogspot.com.tr/2012/11/dukanla-30-kgya-dogru-ve-benim-yeni-yol.html



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder