Mezzokate

Mezzokate

Blogroll

Her Hakkım Saklıdır® Bu blogdaki tüm haklar Melis Tezcan'a (öncekadınsonraanne) aittir, kendisinden izin almadan!!! ve kaynak göstermeden gerek metinsel gerekse görsel dökümanların kopyalanması, kullanılması ve yayınlanması yasaktır. Aksi halde yasal yola başvurulacaktır.

4 Mayıs 2014 Pazar

3. Blogger Çay Etkinliği

Ev sahibelerimiz Fidan Başaran ve Filiz Dundar kardeşlere çok teşekkürler
Bizi ihya ettiler yemekler, hediyeler, nefis manzara derken saatler kuş oldu uçtu. Yeni markalar yeni hizmetler tanıdık ve hemen bugün ağızdan ağıza reklamla önermeye başladım bile.
Mobil Perde ile önerilerim başladı. 3 kişiye anlattım bile...
Fidan hn'dan bir de güzel haber...
3. blogger çay etkinliğimiz,etkinlik öncesi sponsorlarımızdan Revox Şampuan firması tarafından Milliyet .com.tr de haber yapıldı 
http://www.milliyet.com.tr/bloggerlar-anneler-gunu-nde-bir-araya-ankara-yerelhaber-177768/
BEBEK TARHANASINI MUTLAKA DENESİN ANNELER
KUSKUS VE ERİŞTE DE OĞLUM İÇİN SEVDİĞİM ÜRÜNLERİNDEN


TAKLİTLERİNDEN SAKININ






Ev sahibelerimizin büyüdükleri konak



Sponsorların ürünleri hazır bekliyordu. Ayrılırken bir yığın ağır torba ile döndük. İyi ki araba ile gitmişim:)))) Tşkrler ikizler...

Manzara şahane

Bu becerikli kadınların el emeği eserleri ile dolu ev




Bunu ben de almıştım internetten ama düzenli kullanamadım çünkü zaten üşengeç biriyim ayrıca boyun fıtığım olduğu için bana ağrı yaptı zararlıydı
Filiz Hanım aynı zamanda Amway temsilcisi imiş



Bella Figura'nın hayat görüşü Ne yersen osun (daha önce de duymuştum) çok şeker geldi. Firmanın adını unuttum bir ara ama bu aklımda kaldı. Diyet yapanlar, sporcular, sağlıklı beslenenler için protein barlar üretiyorlar. 
Hurmalı protein toplarını daha çok beğendim
Bella Figura'nın yetkilisi aynı zamanda Cevahir Otel Dragos'ta Zumba öğretmeni
https://www.facebook.com/bellafigurabars?fref=ts
NE YERSEN OSUN
PROTEIN BARLARI


Parti Dünyası'nın tabaklarına bardaklarına bayıldık


Çilek ile Karamel'in kurabiyeleri
Papatya seven kardeşim için sarısını seçtim



Bir tatlı molasının Gül kurabiyeleri çok şıktı nikah şekeri vs gibi güzel olur
Hem de Beylikdüzü'ndeymiş elden bile teslim alırım
Oğlum bir lokmada yuttu:) ve beğendiğini söyledi

gül kurabiyeler çok şıktı daha yemeye kıyamadık
Ye iç sonra temizle:))) tşkrler
http://www.abcdeterjan.com.tr/
https://www.facebook.com/abc.temizliginabcsi


İzmirli (Egeli) olarak zeytinyağ bizim mutfaklarımızda ayrı bir yer tutar. Ama bunu en iyi değerlendirecek kimse babamdır. Onlar yemeğe geldiğinde test edip onaylar:)

Doğadan çok uzun senelerdir sevdiğim bir marka. Ta fi tarihinde Elmalı çayını severek başladı markaya olan aşkım. https://www.facebook.com/dogadan
Şu ara kurucusu olduğum zayıflama grubumda 9lu çayın adı çok geçiyor. Ödem atmak hazım için iyi bir çay olabilir. Ama şunu unutmayın lütfen, çaylarla zayıflamayı aklınıza bile getirmeyin, çaylardan ürünlerden medet ummayın, mucize beklemeyin. Hele de Form çayları her gün tüketmeyin. İçinde sinameki vs olan bağırsak çalıştıran çaylar sürekli kullanılmaz. Aksi takdirde bağırsak florası bozulur ve onsuz tuvalete çıkamazsınız. 
Laksatif etkili bitkilere dikkat. Unutmayın yeme bozukluğu anoreksia ve blumia'da sadece kusma değil laksatif kullanarak zayıflamaya çalışma da var ve sonu ölüme kadar gider. 
Herşeyi kararında ve bünyenize göre kullanın, aşırıya kaçmayın.


Büyülü bohçaları da seviyorum bu da vanilyalı olduğuna göre içimi nefis olacak tabi kokusu da...
bu firmanın favorim olan başka bir ürünü de portakal çiçekli beyaz çay: antioksidan ve ödem atıcı özelliğine ilaveten yumuşak içimi ve kokusu tadı güzel.

Mumyak'tan hediye edilen missss kokulu gül mumumu Hıdrellez için yaktım yere koyup üstünden atladım:)))
Mor paket kağıdını ve yeşil karton torbasını da oğlumla el işi için kullanacağız. Oğlum mora ve yeşile bayılıyor
Multifonksiyonel mum
hayvansever bir kedisahibi olarak da içindeki kitap ayracına ayrıca bayıldım, firmaya bir artı puan daha...


http://www.bgd.org.tr/
https://www.facebook.com/Barinak.Gonulluleri.Dernegi?fref=ts

Laber İzmir markasıymış hemşerim çıktı
İçinde argan yağı da var (Fas yağı)


Saçınızın hiç zorlanmadan rahatlıkla taranmasını sağlar. Güçsüz görüntüsünü onarıp canlı ve parlak görünmesini sağlayarak bakım yapar. Boyalı ve işlem görmiş saçlar için Ar-Ge laboratuvarımızda geliştirikimiş özel formüle sahiptir. İçeriğine eklenen Organik Moroccan Oil (Organik Argan Yağı) sayesinde saçlarınıza bakım yapar. Özel formülü saçınıza uygulanacak ısıl işlemleri tolere etmeyi sağlar. Fön, maşa ve saç düzeleştiricilerin saçınızı olumsuz etkilerine karşı saçınıza direnç kazandırır.




çekilişte bazı arkadaşlara çıkan ev kokusu
http://www.morkaftan.com/ çekiliş yapan firmalardandı

Teksan'ın metal kap hediyesine çaylarımızı koydum

 Hakan Turistik'in hediyesi bu kutuyu bir arkadaşım düğününde nikah şekeri için kullanmıştı
http://www.hakanturistik.com/
https://www.facebook.com/pages/HAKAN-TUR%C4%B0ST%C4%B0K/201398476563345?fref=ts

Apolena'dan makyaj çantası çok şık
tam benlik taşlı ve kızlı
beğenen varsa şu an indirimde kaçırmasın


Tavsiye Evi'nin kurucusu Renan Tavukçuoğlu ve Tivilog Seksenler TV çekim setinde tanıştığım Evren'in sayfaları
Bu da ilk tanışmamız





OPERA SANATÇISI OLDUĞUM İÇİN KONSERVATUARDA DOST OLMUŞTUK ADAÇAYI İLE
SEVMESEM DE İÇTİK 7 SENE; ÇÜNKÜ BOĞAZDAKİ ÖDEMİ EN İYİ ALAN ŞEY
ANCAK ADAÇAYI ASLA KAYNATILMAZ ZEHİRLER, SADECE DEMLENİR
MENOPOZ İÇİN İYİDİR ÇÜNKÜ ÖSTROJEN İÇERİR AMA HAMİLELER İÇEMEZ


DEĞİŞİK İHTİYAÇLARA GÖRE DÜZENLENMİŞ BU ŞAMPUANLAR ÇOK İLGİMİ ÇEKTİ
DENEYELİM GÖRELİM

BİZE HEDİYE EDİLDİ
DÖKÜLME KARŞITI VE SAÇ UZATAN

KEMOTERAPİ GÖRENLERE
TESETTÜRLÜ VS KAPALI SAÇLARA

DİABETİKLER İÇİN
DİYET YAPANLAR İÇİN
ÜYELERİME UYAR
MENOPOZ 
DEMİR EKSİKLİĞİ
ZATEN SEVEREK KULLANDIĞIM BİR MARKA


FİNİKEDEN GELEN PORTAKALLAR BAL GİBİYDİ 
OĞLUMLA AFİYETLE YEDİK
KARGO DA BEDAVA İMİŞ GETİRTMELİ
BU ARADA FİDAN FİLİZ KARDEŞLER DE LİMONATA YAPMIŞTI LİMONLARI İLE AĞZIM SULANARAK BEKLEDİM ÇEKİLİŞ BİTSE DE BİR AN ÖNCE LİMONATA İÇSEK DİYE
bal gibi tatlıydı

 KEDİSEVER BİRİ OLARAK FİDAN HANIMLARIN BU ÜRÜNLERİNİ ÇOK SEVDİM

SÜSLÜ MELO KİMLİĞİME UYGUN İNCİK BONCUK




DURU BULGUR'UN YEMEK KİTABI JESTİ
ÖNCE ANNEME VERECEĞİM ÇÜNKÜ ANNEM DİABETİK VE BULGUR DİABETLİLER İÇİN İDEAL BESİN KAYNAĞI
Posa içeriği yüksek olan nişastalı yiyecekler (kepekli Ekmek, bulgur, kuru baklagiller gibi) düşük posalı yiyeceklere göre (beyaz ekmek, patates pirinç) kan şekerinin daha geç ve daha yavaş yükselmesini sağlarlar.Beyaz Ekmek yerine kepekli ekmek, Pirinç yerine bulgur, meyve Suyu yerine meyve tercih edilmeli.
Dr. Kemal Aslan bulgurun kanserden koruduğunu yazmış ve diabet için önemine de değinmiş

bana mantarlı çıktı:)) ne güzel



YELKENLİ YARIŞLARINA DENK GELDİK


SÜSLÜ MELO TERLİKLERİNİ YANINDA GETİRDİ


KENDİ KARTLARIMA EK OLARAK KARDEŞİMİN KARTINI DA DAĞITTIM
NE DE OLSA TERAPİYE HERKESİN İHTİYACI VAR
MAMA ZAMANI:)))

şerbetli gibi gözükse de kuru bir tatlıydı içinde de malzeme çok bol değil ve sert geldi çoğumuza belki de biz usulünü bilemedik. Ben zaten tatlıdan pek anlamam
http://www.samsatcigkoftecisi.com/
https://www.facebook.com/samsatcigkofte
TAVUKLU İÇLİ KÖFTE NEFİSSSSSSSSSSSTİ
geçen sene blogger etkinliğinde tanışmıştık sahibi ile
http://www.makarnalutfen.com/
https://www.facebook.com/makarna.lutfen?fref=ts

Aslı hanımla da tanıştık:) 
/





İkinci oğluna hamile Gözde hem güzel, hem sempatik, hem de yetenekli
Add caption

http://www.pastaevi.net/

https://www.facebook.com/pages/Ke%C3%A7ecizade-Lokumlar%C4%B1-ve-Badem-Ezmesi/120457291305385?fref=t



Yonca Döner zaten eşimin Favorisi
Beylikdüzü şubesinin müdavimlerindeniz
https://www.facebook.com/YDoner
http://yoncadoner.com




BAZI BLOGGERLARDAN



BUNLARA BAYILDIM BENCE KIZ İSTEMEYE NİŞANA SABUN GÜLLERDEN BİR DEMET GÖTÜRÜLEBİLİR
Bu etkinliğin en beğendiğim ürünlerinden biriydi
Süslü Melo ve güller (https://www.facebook.com/suslumelo)




FOUF VE MOBİL PERDE EN BEĞENDİĞİM TANITIMLARDANDI
GÜL HANIMA BAYILDIM ASİL GÜZEL ALIMLI VE ZEKİ

çok güzel bir proje
Videosunu mutlaka seyredin
 Ayrı perde firması ile anlaşmaları varmış. Bu sebeple, kapı kapı perdeci dolaşmanıza gerek yok. Hele de İstanbul'da. Hatta bu sayede değişik marka perdeleri kombinleyebilirsiniz. Showroom olmadığı için piyasaya göre %10 daha ucuzmuş. Şehrin değişik yerlerinde arabaları var. Gelip ölçü alıyor numune sunuyorlar. Tablet bilgisayarla katalog gösteriyor. Montaj sırasında süpürge ile dökmeden yapıp süpürüyor. Sonrasında perdeyi dikey ütü ile ütülüyor. Deri galoşlar giyiyor. Su ve tuvalet ihtiyacı için talepte bulunmuyor. İkram etmek isterseniz OK ama talep yok.
Bir de sosyal sorumluluk projeleri var:
Size hizmet getirdikleri sırada araçlarla egzos ile doğayı kirlettikleri için ( 50 km yol 12 ağaca bedelmiş) TEMAdan size fidan hediye ediyorlar.

Sürdürülebilir Kurumsal Sorumluluk Projemiz

Kurumumuz Mobil Perde olarak , her biri birer mobil mağaza olan araçlarıyla hizmet vermekte olduğundan ,
araçlarımızın yeşil araçlar olması hedeflenmekte ve doğaya bıraktığımız karbon ayak izimiz düzenli olarak ölçülmektedir.
Sürdürülebilir bir proje hedeflendiğinden TEMA Türkiye Erozyonla Mücadele, Ağaçlandırma ve Doğal Varlıkları Koruma Vakfı ile İşbirliği içinde ağaç dikimi planlanmıştır.
TEMA Vakfı’nın, Orman ve Su İşleri Bakanlığı’nın ağaçlandırmaya açtığı sahalara katkı yapıyoruz.
Şu an için TEMA Vakfı İzmir Bayındır Bozdağ Hatıra Ormanı Ağaçlandırma Sahası’nda çalışmalar yapmaktadır.
Sahada arazi hazırlık çalışmaları yapılmıştır, fidan dikimleri sonbaharda yapılacaktır.
Biz de Mobil Perde olarak bu arazide fidan dikimi için her bir müşterimiz adına fidan bağışı yaparak ,
siz Saygıdeğer müşterilerimizin bize verdiği destekle Bozdağ Hatıra Ormanı’na katkıda bulunuyoruz.
Saygılarımızla,
Mobil Perde Yönetimi
Bir de mıknatıslı Monoray ile anlaşmaları varmış http://www.monoray.com.tr/
Çocuk odalarına ayrı özen gösteriyorlarmış. İğne testinden geçiyor dikim sonrası. Perde tutturma parçaları metal değilmiş.
http://mobilperde.com/blog/



BİR DE KOZMETİK FİRMALARI VAR
ÜRDÜNDEKİ ÖLÜ DENİZDEN GELEN SAĞLIK ÜRÜNLERİ İLE İLGİLİ
https://www.facebook.com/pages/Fouf-Dead-Sea-Cosmetics-T%C3%BCrkiye/199932973500064?fref=ts
İYOT OLMAMASI BENİM İÇİN İYİ ÇÜNKÜ TİROİT PROB OLANLARA İYOTLU ÜRÜNLER YOSUNLU ÜRÜNLER ZARARLIYMIŞ NODÜL YAPAR DEDİ ENDOKRİNOLOG
BU TUZU AYAK BANYONUZA KOYUP DİNLENDİRİYORMUŞSUNUZ. ÖDEMİ DE ALIYOR VE ANTİSEPTİK ÖZELLİKLİYMİŞ. BLOGGER EMEL MEMNUN.
PEDİKÜR SUYUNUZA KATABİLİRSİNİZ DEDİLER.

Düşler Butik'in pastası çok şıktı


Çekiliş ve hediye dağıtma zamanı:)))


Lipton da sevdiğim markalardan https://www.facebook.com/LiptonTurkiye?fref=ts
eşim çaykolik olduğu için bizim evde sabaha karşı bile çay demlenir ve çay içilmeden yatılmaz.
Earl Grey baştacımızdır
Demlik poşetler çok pratik seviyorum.
eşimin bu kupadan vardı arabasında kullanıyor yedeği de oldu çok sevindim
çekilişte bazılarına demlik de çıktı
Bazı arkadaşlara bundan çıktı çok şeker dizayn

MEME KANSERİ İÇİN BİLİNÇLENDİRME ÖNEMLİ




ÇEKİLİŞ ZAMANI


Demliklerden biri Leyla'ya çıktı
Otacı'dan gülsuyu çıktı bana
OTACI'YA TŞKRLER
GÜLSUYU DOĞAL TONİK OLARAK ÇOK SAĞLIKLI BİR ÜRÜN http://www.otaci.com/ 


ÇEKİLİŞTEKİ BAZI İÇECEKLER





Diyet yapanların arkadaşı:) bunu seçtim tabi
http://www.coca-cola.com.tr/
SAÇLARA ACİL BAKIM YAPMAK İÇİN DENEMEYE DEĞER
BEN KARDEŞİM DENERİZ
GÜZELLİK FUARINA DAVETİYE 
HEM DE İKİ KİŞİLİK

http://www.kybeleyasam.com/index.php
https://www.facebook.com/kybeleyasam?fref=ts

KYBELE ESTETİK VE GÜZELLİK ŞİŞLİ

BÜYÜKDERE CAD. NO:18 CEVAHİR ALIŞVERİŞ MERKEZİ YAKININDA TANKAYA PALAS K:4, D:11 MERKEZ MAH. 
ŞİŞLİ / İSTANBUL

internetten alışveriş yapan biri olarak benim için ideal

Turşu seven biri için güzel hediyeler
Küçüğünü yarıladım bile


Minikabutik ve Fidan hanımın güzel jesti. HARİKA BİR SÜRPRİZ
Kişiye özel cupcake tasarımı
yeşil gözlü sarışın diye bunu seçtim

1 yorum:

  1. Paylaşımlarınız harika... ilgi ile takip ediyoruz. daha sık güncellenen paylaşımlar ile sitenizi devamının sürmesini tavsiye ediyorum.

    http://sanayitipicaymakinesi.com/
    http://www.remtamutfak.com/
    Çay Makinesi
    Çay Makinası

    YanıtlaSil